اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil: Village


اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil: Village

شرکت کپ کام اطلاعاتی از ارتباط بازی Resident Evil: Village با سایر بازی‌های این مجموعه را منتشر کرد.

اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil: Villageبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Resident Evil یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های رایانه‌ای ساخته شده توسط شرکت کپ کام است که در سبک ترسناک توسعه و طراحی می‌شود. به تازگی نیز این شرکت اعلام کرده که در حال توسعه نسخه جدید این مجموعه با نام Resident Evil 8 است و این نسخه با عنوان Resident Evil: Village وارد بازار خواهد شد. براساس اعلام شرکت کپ کام نسخه بعدی مجموعه Resident Evil قرار است برای نسل بعدی کنسول‌ها وارد دنیای بازی‌های رایانه‌ای شود و به نسل کنونی کنسول‌ها نخواهد رسید؛ علاوه بر این بر اساس تریلرهای منتشر شده از این بازی مشخص شد که شرکت کپ کام قصد دارد از شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7 استفاده خواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil: Village

اما به تازگی شرکت کپ کام اطلاعات جدیدی درباره عنوان Resident Evil: Village منتشر کرده است که جزییات بیشتری از این بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بازی، نسخه هشتم مجموعه Resident Evil به طور کامل در ارتباط با نسخه هفتم این مجموعه خواهد بود، علاوه بر این توسعه دهنده این بازی اعلام کرده است که ریشه‌هایی از بازی Resident Evil 4 نیز در این عنوان وجود خواهد داشت.

شرکت کپ کام اعلام کرده است که بخش‌هایی از این بازی نیز در ارتباط با عنوان Resident Evil 4 خواهد بود و گیمرها در این بازی باید اسرار مختلفی را کشف کنند. این موارد در حال حاضر تنها اطلاعات موجود در دسترس از عنوان Resident Evil: Village است و شرکت کپ کام فعلا اطلاعاتی از بخش داستانی این بازی اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (۱۷ خرداد) + جدول

عنوان Resident Evil: Village قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های PS5، Xbox X و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود؛ با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان انتشار اطلاعاتی جدید از سوی کپ کام منتظر ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا