دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟


با شکست دیشب یوونتوس مقابل ناپولی در فینال کوپا ایتالیا، کریستیانو رونالدو برای اولین در زندگی  فوتبالی‌اش شکست در دو فینال پیاپی را تجربه کرد.

دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟
با شکست دیشب یوونتوس مقابل ناپولی در فینال کوپا ایتالیا، کریستیانو رونالدو برای اولین در زندگی فوتبالی‌اش شکست در دو فینال پیاپی را تجربه کرد.

به گزارش "توپ 90"، یوونتوس و ناپولی دیشب در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف هم رفتند و ناپولی موفق شد در ضربات پنالتی یووه را 4-2 شکست داده و از رسیدن جام به ماتوریتزیو ساری و شاگردانش جلوگیری کند. این شکست اما برای ستاره بزرگ یوونتوس، کریستیانو رونالدو از جنبه دیگری هم اهمیت داشت. چرا که رونالدو برای اولین بار در زندگی فوتبالی‌اش، شکست در دو فینال پیاپی را تجربه می‌کرد.

دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟

درحالیکه بازی دو تیم در وقتهای معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید، در ضربات پنالتی دو بازیکن یووه، دیبالا و دانیلو ضربات خود را از دست دادند تا ناپولی با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد. رونالدو از ابتدا تا انتهای بازی در میدان حضور داشت، سه شوت به سمت دروازه ناپولی زد که یکی از آنها در چارچوب بود.

بعد از شکست در مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا که سال گذشته میلادی اتفاق افتاد، این دومین شکست پیاپی یوونتوس در یک فینال بود.

دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟

رونالدو با همه تیمهایی که در آنها بازی کرده بارها در فینال‌های مختلف ملی و اروپایی شرکت داشته ولی او تا دیشب هرگز در دو فینال پیاپی شکست را تجربه نکرده بود.

امسال بعد از 11 سال تصمیم گرفته شد که در فینال کوپا ایتالیا در صورتیکه نتیجه بازی در وقتهای معمول تساوی باشد تکلیف برنده با ضربات پنالتی مشخص شود. ناپولی با این پیروزی برای ششمین بار در تاریخ خود جام حذفی ایتالیا را بالای سر برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید