پیش‌نمایش رضوانی هرکول، هیولای شش چرخ


شرکت رضوانی اولین تیزر و جزئیات محصول آیندهٔ خود بنام هرکول 6×6 را منتشر کرده است. این خودرو که قرار است تابستان امسال رسماً رونمایی شود، یک پیکاپ شش چرخ است که به گفتهٔ رضوانی، قوی‌ترین و توانمندترین محصول این شرکت تا به امروز خواهد بود. تصاویر تیزری که از هرکول منتشر شده‌اند چندان واضح … The post پیش‌نمایش رضوانی هرکول، هیولای شش چرخ appeared...

شرکت رضوانی اولین تیزر و جزئیات محصول آیندهٔ خود بنام هرکول ۶×۶ را منتشر کرده است. این خودرو که قرار است تابستان امسال رسماً رونمایی شود، یک پیکاپ شش چرخ است که به گفتهٔ رضوانی، قوی‌ترین و توانمندترین محصول این شرکت تا به امروز خواهد بود. تصاویر تیزری که از هرکول منتشر شده‌اند چندان واضح نیستند ولی بااین‌حال می‌توان دماغه‌ای مشابه مدل تانک با چراغ‌های باریک و جلوپنجرهٔ چراغ‌دار را تشخیص داد. علاوه بر این، در این تصاویر کاپوتی برآمده، بچه گلگیرهای برجسته و شش چرخ پوشیده ‌شده با لاستیک‌های بزرگ آفرود هم به چشم می‌خورد.

پیش‌نمایش رضوانی هرکول، هیولای شش چرخ

فعلاً مشخصات هرکول اعلام نشده اما رضوانی می‌گوید این پیکاپ از ساختار بدنه روی شاسی و همین‌طور سیستم تعلیقی در کلاس جهانی برخوردار خواهد بود که با همکاری FOX Racing طراحی شده است. همچنین وعده داده شده که این یک خودروی آفرود جدی خواهد بود؛ اما برای کسانی که نسخهٔ استاندارد هرکول ۶×۶ را کافی نمی‌دانند، رضوانی یک نسخهٔ نظامی هم ارائه می‌کند که به بدنهٔ زره‌پوش، شیشه‌های ضدگلوله و بیش از ۲۰ تکنولوژی امنیتی پیشرفته مجهز خواهد بود. هرچند فعلاً اطلاعات کاملی در مورد هرکول نداریم اما به‌احتمال‌زیاد این هیولای شش چرخ مثل تانک بر اساس شاسی جیپ رانگلر ساخته می‌شود. البته با توجه به اینکه هرکول یک پیکاپ است، احتمالاً با جیپ گلادیاتور اشتراکاتی مثل پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار ارائهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت و همین‌طور پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت را هم داشته باشیم.

پیش‌نمایش رضوانی هرکول، هیولای شش چرخ

به گفتهٔ مدیرعامل این شرکت «فریس رضوانی»، هرکول ۶×۶ ارائهٔ یک طراحی جدید برای یک پیکاپ آفرود توانمند و سرسخت است که عضلانی بوده و برای رانندگی مهیج هم مناسب باشد. به گفتهٔ وی، این خودرویی آسان برای رانندگی، آماده برای تولید و لذت‌بخش برای رانندگی‌های روزانه خواهد بود. فعلاً هیچ حرفی در مورد قیمت هرکول ۶×۶ زده نشده اما رضوانی هم‌اکنون سفارشات خرید آن‌را با دریافت ۲۶۶ دلار می‌پذیرد. اولین نمونه‌های این هیولای شش چرخ کمی پس از معرفی به خریداران تحویل داده خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...