هشت دستگاه آمبولانس به اورژانس همدان اضافه شد


هشت دستگاه آمبولانس به اورژانس همدان اضافه شد

همدان- ایرنا- هشت دستگاه آمبولانس جدید از نوع اسپرینتر 314، اسپرینتر 315 ، تویوتا هایس و تویتا هایلوکس بین اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی همدان توزیع شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز پنجشنبه در آیین تحویل خودروهای آمبولانس اظهار داشت: برای خرید این تعداد دستگاه ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است و این خودروها در اختیار اورژانس همدان، کبودراهنگ، بهار، رزن و فامنین قرار گرفت.

حبیب الله معصومی اضافه کرد: علاوه بر این خودروها، هشت دستگاه آمبولانس جدید نیز در اختیار دانشکده علوم پزشکی اسدآباد قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۲۵ دستگاه آمبولانس به علت نداشتن نیاز به آن یا مراکز درمانی تحویل یا اسقاط شده اند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر ۳۳ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۴ مربوط به قبل از سال ۹۲ در اختیار اورژانس استان قرار دارد که به نوبت بازسازی و نوسازی می شوند.

معصومی گفت: هم اینک ۹۷ دستگاه آمبولانس در ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، اتوبوس اتاق عمل و یک فروند بالگرد در اختیار اورژانس همدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمبولانس مناسب یکی از ابزارهای اساسی در ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مردم است اظهار داشت: امسال یک هزار دستگاه آمبولانس تویوتا جدید سفارش شده که قرار است ۲۵ دستگاه از این تعداد در اختیار اورژانس دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند