قیمت آجر خاش بر اساس کارشناسی تعیین خواهد شد


قیمت آجر خاش بر اساس کارشناسی تعیین خواهد شد

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: قیمت کارشناسی و مصوب آجر شهرستان خاش پس از آنالیز و کارشناسی اعلام خواهد شد.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تیمی کارشناسی باید در جهت تحقق مطالبات به حق مردمی ورود پیدا کنند و تعیین قیمت آجر بر اساس کیفیت پخت، میزان سوخت مصرفی و سایر آیتم های مورد نظر تعیین گردد افزود: برخورد لازم و قاطع با کوره داران و خودروهای متخلف صورت گیرد و انجمن کوره داران نیز بایستی محل نمایندگی فروش و شماره تماس تمامی کوره داران جهت خرید آجر توسط مردم را اعلام نماید.

وی بیان اینکه همه ما در مقابل مطالبات مردمی مسئول هستیم ادامه داد: در شرایط فعلی اقتصادی و مشکلات موجود نیازمند یک تدبیر جدی و عقلایی جهت مدیریت بازار و تلاش جهت کاهش فشار به مردم هستیم.

فرماندار خاش اظهار کرد: باید مشکلات مردم را کاهش دهیم و اگر رضایت مندی نمی‌توانیم ایجاد کنیم، تولید نارضایتی نکنیم.

صالحی گفت: در بحث بازار آجر و خدمات با دو مقوله گرانی و گران‌فروشی روبرو هستیم، گرانی یک مقوله کلی می‌باشد، اما بر روی گران فروشی می‌توان نظارت و برخورد کرد.

مقام عالی دولت در خاش تاکید کرد: دستگاه های متولی صنعت و معدن، تعزیرات، شرکت نفت و انجمن کوره داران با جدیت پیرامون تعیین قیمت پای کوره و داخل شهر، محل تهیه آجر، تولید آجر متناسب با نیاز مردم ورود پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، با حضور فرماندار خاش و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان کوره داران شهرستان خاش جلسه بررسی وضعیت قیمت آجر تشکیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر