پورغلامی: بابت حمایت‌های گل‌گهر متشکرم/ اگر کرونا نبود،‌ تک رقمی می‌شدیم


پورغلامی: بابت حمایت‌های گل‌گهر متشکرم/ اگر کرونا نبود،‌ تک رقمی می‌شدیم

مربی تیم گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش در صورت عدم شیوع ویروس کرونا، می‌توانست در رقابت‌های لیگ برتر رتبه تک رقمی به دست بیاورد.

فرهاد پورغلامی مربی تیم گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط این روزهای این تیم سیرجانی اظهار کرد: من مدتی است که از تمرینات تیم دورم اما پیگیر شرایط هستم. ما در نیم فصل دوم شروع بسیار خوبی داشتیم و با اضافه شدن بازیکنان جدید، هماهنگی خوبی صورت گرفت تا بتوانیم فوتبال بهتری ارائه کنیم و امتیازات بیشتری کسب کنیم. با این اتفاق ما خود را به از پایین جدول بالا کشیدیم. می‌دانیم که کار ما به سرانجام نرسیده و اگر ویروس کرونا نمی‌آمد، می‌توانستیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم.

او ادامه داد:‌ باشگاه در جذب بازیکن در نیم فصل دوم خیلی به ما کمک کرد و من از این بابت از مسئولان تشکر می‌کنم. ما سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و بازیکنان به لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و تیم ما برای برگزاری مسابقات لیگ برتری آمادگی لازم را دارند. با توجه به تمریناتی که داشتیم، فکر می‌کنم بتوانیم روندی موفقیت آمیزی که در نیم فصل دوم داشتیم را ادامه دهیم.

پورغلامی در خصوص مخالفت برخی تیم‌ها برای برگزاری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ من قبلا هم گفته بودم که هر تصمیمی که گرفته می‌شود، پشتش یک فکری بوده است. الان من دوستانی در انگلیس دارم و گفته می‌شود شرایط آنجا از ایران بدتر است. الان انگلیس هم مسابقات خود را آغاز کرده و ما باید تابع تصمیم‌های سازمان لیگ فدارسیون فوتبال باشیم. اگر شرایط اضطراری پیش می‌آمد، ستاد مبارزه با کرونا اعلام خطر می‌کرد و مجوز بازی‌ها را نمی‌داد اما در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.

مربی گل‌گهر سیرجان در خصوص هدف‌گذاری این تیم برای مسابقات باقی‌مانده لیگ برتر گفت: برای ما مهم این است که در لیگ برتر بمانیم اما من مقداری بلندپرواز هستم و به نظرم با تلاش بازیکنان می‌توانیم رتبه‌های بالاتر و قابل توجه‌تری کسب کنیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم در بازی‌های باقی مانده بهترین فوتبال را ارائه دهیم و رتبه‌های بهتری به دست بیاوریم.

به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر خبری مبنی بر اخراج فرهاد پورغلامی از گل‌گهر منتشر شده بود که مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، این مساله را تکذیب کرد و تاکید کرد که پورغلامی همچنان به عنوان مربی، در این تیم سیرجانی به کار خودش ادامه می‌دهد.

پورغلامی در پایان درباره این مساله و شرایط خودش گفت:‌ من یک بیماری سینوزیت داشتم که شدت گرفت و ریه‌هایم التهاب پیدا کرد به این خاطر پنج هفته در خانه خوابیدم و آزمایش‌های لازم را انجام دادم. بعد از آن پزشک به من گفت باید استراحت کنی و باید مدتی از هوای نامطلوب دور باشی. بعد از این مساله با هماهنگی‌هایی که با آقای جلالی انجام دادم، در انزلی ماندم. از باشگاه تشکر می‌کنم که همچنان از من حمایت می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق