هدیه جالب کریس رونالدو برای تولد پسرش


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال یوونتوس امروز دهمین سالگرد تولد پسرش جونیور را جشن گرفت و به شکل ویژه ای به وی تبریک گفت. مهاجم پرتغالی تصویری از هدیه جالبی که برای پرش در نظر گرفته منتشر کرد. نوشته هدیه جالب کریس رونالدو برای تولد پسرش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هدیه جالب کریس رونالدو برای تولد پسرش

تبریک تولد 10 سالگی پسر رونالدو با هدیه‌ای ویژه ؛ کفش هایی با برند نایکی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۰
هدیه جالب کریس رونالدو برای تولد پسرش

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال یوونتوس امروز دهمین سالگرد تولد پسرش جونیور را جشن گرفت و به شکل ویژه ای به وی تبریک گفت. مهاجم پرتغالی تصویری از هدیه جالبی که برای پرش در نظر گرفته منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ده سال پیش کریستیانو رونالدو در چنین روزهایی برای حضور در جام جهانی به آفریقای جنوبی سفر کرده بود. در ان زمان ستاره پرتغالی برای اولین بار پدر شد و حالا ده سال از آن زمان می گذرد و البته ستاره پرتغالی سه فرزند دیگر هم دارد.

رونالدو به بهانه ده ساله شدن جونیور تصویری از خودش و پسر بزرگش منتشر کرده و نوشته است:

” نمی توانم باور کنم که پسر کوچولوی من حالا ۱۰ ساله شده است. زمان چقدر سریع می گذرد … و تو همیشه باعث افتخار پدرت بودی که خیلی دوستت دارد. تبریک بسیار، پسرم. یک روز خوب را با هم داشتیم. خیلی دوستت دارم.”

در این تصویر رونالدو با مدل مویی جالب و پریشان در کنار پسرش عکس گرفته که البته پسرش هم سعی کرده موهایش را بلند کند و مثل پدرش موهایی متفاوت و پریشان داشته باشد. پیانیچ، داگلاس کاستا و ماتوییدی برخی از بازیکنان یووه بودند که تولد جونیور را تبریک گفتند. به این لیست باید مارسلو، مدافع چپ رئال مادرید و دوست قدیمی کریستیانو را هم اضافه کرد.

رونالدو ستاره یوونتوس هدیه خاصی هم برای پسرش جونیور در نظر گرفته است کفش هایی که با برند نایکی که پدرش ده سال پیش و در زمان تولد او استفاده می کرد. جورجینا رودریگز نیز این گونه تولد جونیور را تبریک گفت:

” تولد بزرگترین برادر خانه مبارک. هر روز با این هدف بیدار می شوم که تو را خوشحال تر ببینم. امروز روز خاصی برای همه است. دوستت داریم، از جانب بابا و مامان.”

هدیه جالب کریس رونالدو برای تولد پسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار