تایر های 18 اینچی باعث کاهش سرعت 2 ثانیه ای خودرو


فرمول یک ایران – مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس، جیمز آلیسون پیش بینی می کند که با استفاده از تایر های 18 اینچی در فصل 2022،خودروها در هر دور، دو ثانیه کندتر می شوند. طبق قوانین جدید تایید شده، فرمول یک قرار است که در فصل 2022 از تایرهای اینچی تولیدی پیرلی استفاده کند. جیمز آلیسون انتظار دارد که با استفاده از این کفش های جدید، خودرو ها دو ثانیه به...

فرمول یک ایران – مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس، جیمز آلیسون پیش بینی می کند که با استفاده از تایر های 18 اینچی در فصل 2022،خودروها در هر دور، دو ثانیه کندتر می شوند.

طبق قوانین جدید تایید شده، فرمول یک قرار است که در فصل 2022 از تایرهای اینچی تولیدی پیرلی استفاده کند. جیمز آلیسون انتظار دارد که با استفاده از این کفش های جدید، خودرو ها دو ثانیه به ازای هر دور کندتر شوند:

در شرایط برابر، رینگ های بزرگتر، فاق کوتاه تر همیشه تایرهای بدتری نسبت به تایرهایی که الان ما استفاده می کنیم می باشد.
این شکل بالون گونه تایرهایی که شما امروزه روی خودروهای ما می بینید و در طی دهه های گذشته روی خودروهای مسابقه ای دیده اید، واقعا راه حل خوبی برای سریع تر رفتن می باشند.

این به تایر اجازه می دهد که نیروهای اعمالی را خیلی خوب به جاده منتقل کند. سبک است و به عنوان یک عنصر تعلیق عملکرد خوبی را دارد، بنابراین کیفیت رانندگی خوبی به راننده می دهد. همینطور اجازه می دهد که نیروها تحت فشار کاملاً پایین قرار بگیرند و که در ازای آن چسبندگی بالایی نیز به وجود می آید و غیره…

از لحاظ زمان های ثبت شده در هر دور، روشی که الان به کار می گیریم مطمئنا روش درستی است. تایرهای جدید قرار است که در ازای شرایط برابر، سنگین تر، چسبندگی کمتر و سواری بدتری را داشته باشند. آنها باعث می شوند که این خودرو ها یک حد فاصلی بین یک تا دو ثانیه کندتر شوند.

البته پیرلی دارد تمام تلاشش را می کند تا این خسارت ها را جبران کند و یک تکنولوژی بهینه سازی شده را برای تایرهای فاق کوتاه به کار بگیرد. این به آن معناست که این تایر ها هنوز تایرهای خوبی برای مسابقه دادن می‌باشند. اما در شرایط برابر، این گونه تایرها چیز خوبی نیستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان