تیم نجات کوهستان تیپ 65 نزاجا مردم گرفتار در کوهستان چمرود را نجات داد


تیم نجات کوهستان تیپ 65 نزاجا مردم گرفتار در کوهستان چمرود را نجات داد

تیم نجات کوهستان تیپ 65 نیرو‌های ویژه واکنش سریع شب گذشته به منطقه چمرود مازندران اعزام شدند.

تیم نجات کوهستان تیپ 65 نزاجا مردم گرفتار در کوهستان چمرود را نجات داد

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برابر اخبار موثق، بنا به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، تیم نجات کوهستان تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، ساعت ۲۳:۰۰ شب بیست‌وهشتم خرداد، جهت نجات هم‌میهنان گرفتار در منطقه کوهستانی اطراف روستای چمرود از توابع بخش بلده استان مازندران، به منطقه اعزام گردید.

سرهنگ محمدرضا بختیاریان، جانشین تیپ ۶۵ که فرماندهی تیم اعزامی را بر عهده داشته‌است، در این‌باره گفت: هشت نفر از هم‌میهنان عزیزمان که به قصد طبیعت‌گردی و به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به منطقه رفته‌بودند، در شرایط نامناسب طبیعی و جوی گرفتار شده بودند.

وی افزود: در نتیجه‌ی عملیات موفقیت‌آمیز تیم نجات کوهستان تیپ ۶۵ نزاجا، شش نفر از ایشان به سلامت نجات یافته و دو نفر که آسیب اندکی دیده‌بودند، توسط بالگرد امدادی هلال احمر، تخلیه شده و به مراکز درمانی اعزام گردیدند.

گفتنی است، تجسس و نجات، بخشی از خدمات و فعالیت‌های مردم‌یاری نیرو‌های ویژه ارتش است که در مواقع بحران، توسط نیرو‌های آموزش‌دیده انجام می‌شود و تاکنون برگ‌های زرینی از دفتر افتخارات ارتش ج ا ا را تشکیل داده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق