تولید تجهیزات پزشکی نوین در حوزه فیزیوتراپی با جلسات درمان کمتر


تولید تجهیزات پزشکی نوین در حوزه فیزیوتراپی با جلسات درمان کمتر

فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به تولید تجهیزات پزشکی نوین در حوزه فیزیوتراپی با جلسات درمان کمتر شدند.

تولید تجهیزات پزشکی نوین در حوزه فیزیوتراپی با جلسات درمان کمتربه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن فدوی جهرمی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان درباره محصولات تولیدی در زمینه فیزیوتراپی گفت: دستگاه‌هایی که در حوزه فیزیوتراپی ارائه می‌شود با توجه به اینکه تکنولوژی پیشرفته‌ای دارد به نسبت سایر روش‌های درمانی بسیار موثرتر است و می‌تواند جلسات درمان را کمتر کند، برای مثال ورزشکار‌ها و افرادی که دارای مشکلات جسمی و حرکتی هستند زمان بیماری و دوره نقاهت کمتری را دارند.

او افزود: شرکت ما در زمینه تولید تجهیزات پزشکی نوین در حوزه فیزیوتراپی و تجهیزات مربوط به پوست و مو فعالیت می‌کند و به تازگی نیز تولید دستگاه‌هایی در حوزه مبارزه با ویروس کرونا مانند تونل‌های ضدعفونی کننده، کاورزن حرارتی کفش و تب سنج‌های لیزری را شروع کرده است که علاوه بر فروش در داخل ایران محصولات تولیدی را به کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز صادرات می‌کند. همچنین یک سری محصولات را نیز به اروپا با تعداد کم صادر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید

اپلیکیشی که وجود کرونا را هشدار می‌دهد

فدوی جهرمی افزود: یکی از اهداف شرکت این است که بحث صادرات را جدی‌تر در نظر بگیرد. شرکت ما سال گذشته در یک نمایشگاه در آلمان شرکت کرد که در آنجا جزو ده شرکت برتر تجهیزات پزشکی ایران در پاویون ایران بود. همچنین قصد داریم یک دفتر در اروپا راه اندازی کنیم تا بتوانیم فروش شرکت را گسترش دهیم.

او افزود: طبیعا مشکلاتی در کار وجود دارد، ولی ما خیلی خوش‌بین هستیم چرا که با توجه به اتفاقاتی که در حال رخ دادن است و با این سبک مدیریتی که در پارک علم و فناوری البرز مشاهده می‌کنیم، آینده بسیار روشنی در انتظار همه شرکت‌های مستقر در این پارک است. همچنین حمایت‌های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و بهره‌مندی از این حمایت‌ها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در پیشرفت شرکت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان