ویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسید


ویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسید

ویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید اخیرا توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات ام وی ام X33S جدید آشنا می‌شویم. شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات ام وی ام در ایران قصد دارد مدل جدیدی از ام وی ام ایکس 33 را به بازار ایران... نوشته ویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسید اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

ویژگی‌های ام وی ام ایکس ۳۳ اس جدید اخیرا توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات ام وی ام X33S جدید آشنا می‌شویم.

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات ام وی ام در ایران قصد دارد مدل جدیدی از ام وی ام ایکس ۳۳ را به بازار ایران عرضه کند که بر پایه همان پلتفرم و اصول نسل قبلی به تولید رسیده است. پیش‌بینی می‌شود ام وی ام ایکس ۳۳ اس نیز بتواند همانند مدل قبلی در بازار ایران به فروش خوبی دست پیدا کند.

مشخصات ام وی ام ایکس ۳۳ اس جدید

ویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسیدویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسید

شرکت مدیران خودرو تاکنون مشخصات فنی ام وی ام X33S جدید را اعلام نکرده است، اما نسخه فعلی آن که در بازار ایران موجود است از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد و قدرت تولیدی از این موتور نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اما برخی پیش‌بینی می‌کنند نسخه جدید این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری به بازار ایران عرضه شود و به جای گیربکس CVT از گیربکس ۵ سرعت اتوماتیک استفاده خواهد شد.

ویژگی‌های ام وی ام X33S جدید

ویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسیدویژگی‌های ام وی ام ایکس 33 اس جدید را بشناسید

از قابلیت‌های ام وی ام ایکس ۳۳ جدید می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید، غربیلک فرمان جدید، تزئینات جدید کابین، جلو پنجره و سپر جلوی جدید، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سنسور نور، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، بلوتوث، آینه‌ها و شیشه‌های برقی اشاره کرد.

طبق اطلاعات اولیه که اعلام شده است، ام وی ام ایکس ۳۳ جدید به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی چون سامانه کنترل پایداری نسبت به نسخه‌های قبلی در ایران دارای سطح ایمنی بالاتری است، اما طبق آخرین بررسی ایمنی سازه که توسط موسسه آداک در سال ۲۰۱۹ روی چری تیگو ۳ (ام وی ام ایکس ۳۳ اس نسخه قبلی) انجام شده بود، این خودرو از لحاظ ایمنی سرنشین بزرگسال در تصادف‌های از جلو، صفر ستاره ایمنی را دریافت کرد و از لحاظ سطح ایمنی کودکان نیز ضعیف ظاهر شده است. از این رو با توجه به این که نسخه جدید نیز طبق اصول سازه نسل قبلی ساخته شده است باید منتظر نتایج تست‌های ایمنی باشیم تا سطح ایمنی آن مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز