تربیت دختران در تراز سبک زندگی اسلامی رسالت مهم خانواده است


تربیت دختران در تراز سبک زندگی اسلامی رسالت مهم خانواده است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: رسالت امروز خانواده تربیت و پرورش فکری و روحی دختران جامعه در تراز سبک زندگی اسلامی است.

حجت السلام مهدی سرلک روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) را تبریک گفت و افزود: خانواده ها جایگاه دختران و نقش بی بدیل آنها در آینده جامعه اسلامی را به درستی تبیین و به مسیر صحیح سوق دهند.

وی اظهار داشت: از خصوصیات نظام اسلامی سلامت خانواده است و توجه به این مقوله سد راهی برای معاندان نظام شده بنابراین آنها در تلاش هستند خانواده را که پاشنه آشیل آن همین دختران جوان نسل امروز هستند نابود و تباه کنند.
وی با بیان اینکه اگر دشمن مادران را به بیراهه بکشد تمام جامعه تباه می شود تصریح کرد: خانواده ها باید پرهیز از اقدامات انفعالیف رقابتی و کپی برداری از برنامه‌های ماهوارهن را برای تربیت دختران در دستور کار خود قرار دهند.
امام جمعه الیگودرز گفت: بصیرت‌بخشی به مردم از طریق محافل، رسانه ها، بیان احکام، تقویت بنیه های معرفتی نسل نو، تکثیر فرصت ها و اماکن تبلیغی سنتی و نو ،آموزش مستقیم و غیر مستقیم عوامل تحکیم و هشدار نسبت به عوامل تزلزل خانواده می تواند بسیار موثر واقع شود.
حجت الاسلام سرلک با اشاره به ترویج سبک زندگی اسلامی و الگوهای ایمانی و ارزشی در خانواده افزود: تبلیغ ازدواج آسان، عاقلانه، به‌هنگام و نیز استقرار مبانی فکری و معرفتی و ضرورت صیانت از حرکت مؤمنانه جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مورد تاکید است که خانواده ها باید به این مهم بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟