بلایی که قاضی منصوری سر امیری فر آورد /52 روز من را به انفرادی انداخت /به او گفتم خدا این بلا را یک روزی سر خودت می آورد


بلایی که قاضی منصوری سر امیری فر آورد /52 روز من را به انفرادی انداخت /به او گفتم خدا این بلا را یک روزی سر خودت می آورد

عباس امیری‌فر، از چهره های دولت سابق از حکمی که قاضی منصوری برای او صادر کرده بود و 52 روز در انفرادی بود روایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس امیری‌فر مشاور وریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم در بخشی از گفت وگو با خبرآنلاین از زمان بازداشت و ۵۲ روز انفرادی‌اش روایت می‌کند پرونده‌ای که قاضی آن منصوری بود که خبر مرگ او ساعاتی پیش منتشر شد.

>>>> بیشتر بخوانید

امیری‌فر:رئیسی بگوید احمدی‌نژاد را معاون اول می‌کنم،خیلی رای می‌آورد!

او گفت: من با آقای منصوری دوست بودم و در بسیاری از جلسات فقه با هم شرکت می‌کردیم یک روز به من گفت می‌خواهیم شما را برای انتشار سی‌دی «ظهور نزدیک است» دستگیر کنیم من ابتدا فکر کردم شوخی می کند اما ۱۱ اردیبهشت دیدم بدون اینکه به من احضاریه یا اخطار دهند، یکمرتبه من را دستگیر کردند و ایشان قاضی ما شدند و شروع به تهدید کردند و من را به انفرادی انداختند. هرچه گفتم اینها دروغ و تهمت است قبول نکردند و ۵۲ روز من را به انفرادی بردند و همچین برخوردی با من کردند و من فقط گفتم که آقای منصوری بدانید که خدا این بلا را یکروزی به سر خودتان خواهد آورد و ظلم درست نیست.شما با من رفیق و هم لباس هستید پس چرا شما پیگیری می کنید، پرونده من باید در دادگاه ویژه روحانیت بررسی شود، اما ایشان گفت شما چون شما سردار سپاه هستید کارکنان دولت پیگیر کارتان هستند و در نهایت من را با آن وضعیت بد به انفرادی انداختند، زمانی که ایشان بازنشسته شد و می خواست فرار کند (قبل از اینکه آقای رئیسی بیاید) با من تماس گرفت و گفت شما تبرئه شده اید و ما از شما عذر می خواهیم.

او گفت: ایشان پرونده خیلی سنگینی با عنوان پرونده زمین خواری در استان خراسان داشت که ریاست دادگستری آن آقای اسماعیلی بود و زمانی که ایشان فهمیدند ممکن است که آن پرونده رو بیاید، چون ایشان محکوم و از قضاوت کردن تعلیق شده بود... متاسفانه با ارتباطی که با طبری پیدا می کند قاضی پرونده های خیلی مهمی در زمینه امنیتی و اقتصادی می شود و متاسفانه این خلاف ها را می کند و در نهایت من از ایشان شکایت کردم که بخاطر بازنشسته شدن ایشان، آن شکایت را مختومه کردند. خلاصه اینکه ایشان ۵۲ روز من را بیگناه به انفرادی انداختند و سایت ها چقدر به من دروغ و افترا بستند. در نهایت بعد از چند سال حقانیت من به نتیجه رسید و پلیس بین الملل ایشان را به عنوان یک متهم بزرگ دستگیر کردند و می خواهند او را به ایران منتقل کنند.این قاضی اتهامات زیاد دیگری هم دارد که جای گفتن آن نیست.

۲۷۲۱۶

کد خبر 1401201

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد