سکوی تماشاگران ورزشگاه آزادی امسال آزاد می‌شود؟


سکوی تماشاگران ورزشگاه آزادی امسال آزاد می‌شود؟

به گفته‌ی مسئولان آغاز ساخت سکوی تماشاگران فوتبال مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت به‌طور رسمی از سال 89 شروع شد که پس از یک دهه، هنوز تکمیل نشده است.

این طرح در کمبود اعتبار گرفتار شده و مدتی نیز برای مشکل‌های "فنی" تعطیل بود که چند بار طرح "اصلاحیه" داشته و چندین پیمانکار عوض کرده است.

شهرستان کوهدشت زمین فوتبال مناسب ندارد و این زمین که تنها مجموعه فوتبالی کوهدشت است، حال و روز خوشی نداشته و بر این اساس پروژه سکوی تماشاگران و یک زمین چمن مصنوعی قرار است در آن اجرا شود.

در این باره نعمت‌الله رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت به ایسنا گفت: در حال حاضر هر دو پروژه سکوی تماشاگران و چمن مصنوعی فعال است است و روند خوبی دارند.
وی ادامه داد: امسال با توجه به سیاست دولت قرار است به پروژه‌هایی که امکان افتتاح تا پایان سال دارند، اعتبار خوب بدهند و تخصیص نیز ۱۰۰ درصدی باشد.

رشیدیان تاکید کرد: اگر این مهم انجام شود بدون تردید تا پایان سال ۹۹ دو پروژه سکوی تماشاگران و چمن مصنوعی کوهدشت افتتاح خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت بیان کرد: با توجه به شرایط خیلی امیدوار هستیم که این دو پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسند.

وی گفت: در حال حاضر سکوی تماشاگران بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان