افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال نون-خ + فیلم


افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال  نون-خ  + فیلم

رکنا: هدیه بازوند با حضور در برنامه دورهمی از خاطره دزدی اش در دوران مدرسه گفت.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، هدیه بازوند بازیگر جوان سریال "نون-خ" در برنامه دورهمی شب قبل حضور پیدا کرد و از اتفاق خنده داری که باعثش شده بود صحبت کرد.

هدیه بازوند، که برای تحویل ماشین برادرش به پارکینگ رفته بود، متوجه شد که ریموت ماشین کار نمی کند و فکر می کرد ریموت را اشتباه به او تحویل داده اند وریموت را عوض کرد و در نهایت دو ماشین هم رنگ که دو مدل متفاوت بودند با هم اشتباه گرفته بود.

افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال "نون-خ" + فیلم

هدیه بازوند در این برنامه، درباره شروع فعالیت هنری خود اظهار کرد: از سه سال پیش به صورت حرفه‌ای به بازیگری علاقه مند شدم و در کلاس‌های بازیگری آقای تارخ شرکت کردم، تا اینکه برای سریال «نون. خ» معرفی شدم و مصطفی تنابنده از من تست گرفت.

هدیه بازوند عنوان کرد: بعد از پخش سریال شاهد اتفاقاتی بودم که دلم شکست، دوستانی سراغ من آمدند که سال‌ها از من خبر نداشتند.

افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال "نون-خ" + فیلم

مهران مدیری هم گفت: من از سال ۶۸ به بعد چند کار تلویزیونی کردم، اما نوروز ۷۲ اولین کاری بود که از درب خانه بیرون آمدم زندگی یک شکل دیگر شد. دیگر باید لباس خوشگل می‌خریدم و عینک دودی دو تا روی هم می‌زدم.

در بخشی از این گفت و گو، مدیری خطاب به مهمانش گفت: به طرز وحشتناکی شکمو هستید و اگر گوشت در خورشت نباشد، گریه می‌کنید. در سریال «نون. خ» خانم سپاه منصور گوشت خورشت خودش را به شما می‌داد!

افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال "نون-خ" + فیلم

هدیه بازوند هم با تایید این حرف ها گفت: بچگی هم این طور بودم و برای گوشت خورشت برنامه ریزی می‌کردم. .

مدیری در ادامه رو به تماشاگران بیان کرد: حتی در کلاس دوم ابتدایی پفک دزدیدند و یک سال تمام به دزد کلاس معروف شدند.

شب گذشته بازوند در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: من زیاد درباره مسائل خصوصی صحبت نمی‌کنم، اما باید اتفاق بیفتد. البته خیلی ها روی این صندلی نشستند و بعد فرصت ازدواج برای آن‌ها پیش آمده است.

افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال "نون-خ" + فیلم

در بخشی از گفت و گو درباره نیاز به آموزش مداوم برای بازیگران صحبت شد و هدیه بازوند خطاب به مدیری گفت: همیشه به این فکر می‌کنم که چرا شما ورکشاپ بازیگری برگزار نمی‌کنید؟!

مدیری در پاسخ اظهار کرد: بزرگترین آرزوی زندگی‌ام این است که مجموعه بزرگی را تأسیس کنم که در آن همه رشته‌های مختلف هنری را اساتید بزرگ تدریس کنند و خودم یک گوشه‌ کار را بگیرم؛ این نیاز نسل آینده است که آموخته‌هایمان را در اختیارشان بگذاریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان