کریم بوستانی به دنبال خرید استقلال اهواز


کریم بوستانی به دنبال خرید استقلال اهواز

پیشکسوت فوتبال خوزستان قصد دارد با خرید سهمیه استقلال اهواز، این تیم با قدمت را از شرایط بدِ فعلی‌اش خارج کند.

استقلال اهواز که در عمر بیش از ۷۰ ساله خود، فراز و نشیب‌های بسیاری را به چشم دیده است، طی سال‌های اخیر به دلیل عدم مدیریت صحیح، روند تنزلی داشت تا این که سال گذشته نیز مُهر سقوط از لیگ دسته سه کشور به لیگ برتر فوتبال خوزستان، پای کارنامه این تیم زده شد.

همچنین ارسطو جهانداری، مالک باشگاه استقلال اهواز به دلیل پولی که باید بابت خرید سهمیه لیگ برتری فولادنوین در سال ۹۴ به باشگاه فولاد پرداخت می‌کرد اما از عهده آن بر نیامد، اکنون در زندان هرمزگان به سر می‌برد.

حالا کریم بوستانی از قدیمی‌های استقلال اهواز می‌گوید خواهان خرید سهمیه این تیم از جهانداری است و می‌خواهد استقلال اهواز را به مسیر خوب گذشته‌اش برگرداند.

کریم بوستانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من مایل هستم که سهمیه استقلال اهواز را از آقای جهانداری، مالک آن خریداری کنم. حتی با یک اسپانسر هم صحبت کرده‌ام که بتوانیم با خرید این سهمیه، تیم با قدمت استقلال اهواز را به روزهای خوب گذشته‌اش برگردانیم.

وی افزود: متاسفانه آقای جهانداری فعلا شرایط خوبی ندارد و در زندان به سر می‌برد. تمام تلاش جهانداری این بود که کاری برای استقلال اهواز انجام دهد ولی متاسفانه با حضور فردی در باشگاه به عنوان مدیرعامل، آقای جهانداری گرفتار شد و به دلیل خرید سهمیه لیگ برتری فولادنوین و این که نتوانست به تعهدات خود عمل کند، به زندان افتاد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: من با برخی دوستان مشترکم با جهانداری صحبت کرده‌ام که از او بخواهند که استقلال اهواز را به من واگذار کند تا فعالیت‌مان را شروع کنیم. حتی قصد داریم، سهمیه یک تیم لیگ دویی را خریداری کنیم و با حمایت هواداران‌مان که سرمایه‌های اصلی استقلال اهواز هستند، با عملکردی خوب، به لیگ یک و سپس به لیگ برتر صعود کنیم. کار سخت است ولی با حمایت علاقه‌مندان و طرفداران استقلال اهواز خواهیم توانست.

وی بیان کرد: مربیان بزرگی در این تیم کار کرده‌اند و حیف است که دچار این شرایط بد شده است. من معتقدم که به استقلال اهواز خیانت شد. عده‌ای با مدیریت‌های‌شان به این تیم ضربه زدند و به نظرم آن‌ها آدم‌های اشتباهی بودند. حیف است که استقلال اهواز به این روز بیفتد. بعد از رفتن شفیع‌زاده‌ها، استقلال اهواز دچار نامدیریتی شد. هیچ وقت فکر نمی‌کردم، استقلال اهوازِ باقدمت به این روز بیفتد.

بوستانی گفت: اسپانسری هم که پای کار آمده، قصد کمک دارد و ما می‌توانیم پول بازیکنان و هزینه‌های داخلی تیم را پرداخت کنیم و تنها بحث پول بازیکن خارجی سابق تیم استقلال اهواز می‌ماند که خیلی زیاد است و باتوجه به قیمت دلار، از عهده ما خارج است. از مسئولان استان می‌خواهم در این زمینه به ما کمک کنند. همچنین کارون یعقوبی از قدیمی‌های باشگاه استقلال اهواز پای کار آمده و قصد کمک دارد که از او نیز تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از باشگاه فولاد می‌خواهم کمک کند تا جهانداری از زندان خارج شود و بتواند فکری به حال پرداخت پول این باشگاه کند، زیرا ماندن او در زندان کاری را درست نمی‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان