توقف بارسلونا در زمین سویا | آرزوهای زیدان محقق می‌شود


توقف بارسلونا در زمین سویا | آرزوهای زیدان محقق می‌شود

یک روز بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا زیدان در گفتگویی اعلام کرد منتظر لغزش بارساست و حالا این مهم در حال محقق شدن است. تساوی بارسلونا با سویا باعث شد رقابت در صدر جدول لالیگا داغ‌تر از همیشه شود.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال بارسلونا در یکی از دیدارهای حساس و دشوار باقی مانده اش در ادامه لالیگا، موفق به کسب پیروزی در زمین سویا نشد. در ادامه هفته سی ام رقابت های لالیگا این دوتیم در ورزشگاه رومن سانچز پیسخوان به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات میان دو تیم به کار خود پایان داد.

سویا با کسب این تساوی ۵۲ امتیازی شد و کماکان در رده سوم جدول باقی ماند. بارسلونا نیز با این یک امتیاز ۶۵ امتیازی شد و صدرنشین لالیگا باقی ماند. رئال مادرید ۶۲ امتیازی، با یک بازی کمتر تنها تعقیب کننده جدی بارسا در صورتی می تواند صدر نشین شود که در دیدار یکشنبه شب برابر رئال سوسیداد با اختلاف چهار گل به برتری برسد.

نیمه اول دیدار سویا و بارسا در سانچس پیسخوان با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که بیرون محوطه جریمه لوئیس سوارز توسط فرناندو نقش بر زمین شد. متعاقب این صحنه بود که لیونل مسی با هل دادن دیگو کارلوس بازی را پرتنش کرد.

توقف بارسلونا در زمین سویا | آرزوهای زیدان محقق می‌شود

با وجود اینکه شدت ضربه مسی زیاد نبود، کارلوس خود را به زمین انداخت اما نه داور به مسی اخطار داد و نه وی ای آر روی این صحنه دخالت کرد؛ در حالی که بازیکنان سویا معتقد بودند مسی باید از زمین اخراج شود. کارشناس داوری مارکا معتقد است که مسی به دلیل هل دادن باید حداکثر یک کارت زرد می گرفت و بازیکن سویا هم روی صحنه کاملا اغراق کرده است.

در سایر بازی های این هفته ویارئال موفق شد از سد گرانادا عبور کند و جدال قعرنشین ها به تساوی رسید. زیردریایی ها با گل مورنو در دقیقه ۱۱ موفق شدند از سد میزبان خود گرانادا عبور کنند و ۳ امتیاز بازی را بدست آورند.

در دیگر بازی مایوروکای هجدهم جدولی مقابل لگانس رده بیستم به تساوی یک بر یک رسید. ویارئال با این برتری ۴۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رده هفتم تثبیت کرد. گرانادا نیز با ۴۲ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

برتری رئال مادرید مقابل والنسیا با چاشنی اشتباه داوری
کد خبر 523339

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها