طراحی آنر 30 لایت را در نخستین تصویر منتشر شده از این گوشی تماشا کنید


طراحی آنر 30 لایت را در نخستین تصویر منتشر شده از این گوشی تماشا کنید

این تصویر نه تنها طراحی پنل پشتی آنر 30 لایت – Honor 30 Lite را نشان می‌دهد؛ بلکه وجود دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را نیز در این گوشی تایید می‌کند. انتظار می‌رود در اواسط تیر ماه، شاهد رونمایی از Honor 30 Youth باشیم که در بازارهای جهانی، احتمالا با پسوند Lite عرضه... نوشته طراحی آنر 30 لایت را در نخستین تصویر منتشر شده از این...

این تصویر نه تنها طراحی پنل پشتی آنر ۳۰ لایت – Honor 30 Lite را نشان می‌دهد؛ بلکه وجود دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را نیز در این گوشی تایید می‌کند.

انتظار می‌رود در اواسط تیر ماه، شاهد رونمایی از Honor 30 Youth باشیم که در بازارهای جهانی، احتمالا با پسوند Lite عرضه خواهد شد. به تازگی فهرستی از مشخصات این گوشی به بیرون درز کرد و حالا با انتشار این تصویر توسط یک منبع معتبر، نیمی از طراحی آنر ۳۰ لایت هم نمایان شده است.

طراحی آنر 30 لایت را در نخستین تصویر منتشر شده از این گوشی تماشا کنیدطراحی آنر 30 لایت را در نخستین تصویر منتشر شده از این گوشی تماشا کنید

در پنل پشتی، یک ماژول دوربین مستطیل شکل را می‌بینیم که از سه دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. متن درج روی این ماژول، از وجود یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین دستگاه خبر می‌دهد.

البته طراحی آنر ۳۰ لایت خیلی مشابه هواوی انجوی زد به نظر می‌رسد؛ حتی مشخصات منتسب به این گوشی هم با Enjoy Z 5G یکسان است؛ البته اگر افزایش وزن ۱۰ گرمی Honor 30 Lite را نادیده بگیریم.

ناگفته نماند که هواوی چند هفته قبل، گوشی ۵G انجوی زد را در چین عرضه کرده بود و به تازگی، نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی آن موسوم به هواوی انجوی ۲۰ پرو هم معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)