لزوم ایجاد ظرفیت‌های جدید برای خدمات رسانی بهتر


لزوم ایجاد ظرفیت‌های جدید برای خدمات رسانی بهتر

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: لازم است ظرفیت‌های فیزیکی جدید برای ارائه خدمات بهتر به مردم ایجاد کنیم.

لزوم ایجاد ظرفیت‌های جدید برای خدمات رسانی بهتربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرکز تعویض پلاک خودروی میثم "وردآورد" افزود: مدتی است که شرایط ما تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و برخی از ظرفیت‌ها به لحاظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در نظر گرفتن شاخص‌های سلامت برای مردم کاهش پیدا کرده است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: از این رو برای خدمات رسانی مشکلاتی به وجود آمده است که در این مرکز طولانی شدن صف‌ها و گلایه مندی مراجعه کنندگان را شاهد بودیم.
سردار شرفی گفت: لازم است با توجه به شرایط موجود ظرفیت‌های فیزیکی جدید را برای ارائه خدمات به مردم ایجاد کنیم البته این امر به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه اصلاح قوانین و مقررات در شرایط کنونی تکالیفی را به مراکز تعویض پلاک خودرو تحمیل کرده است، افزود: اخذ عوارض شهرداری، کنترل بیمه بدنه خودرو، بیمه خودرو و معاینه فنی جزء وظایف سایر دستگاه هاست و این مسئولیت‌ها در این مراکز در حال انجام است، اما شرط ما این است که دستگاه ها، بانک‌های اطلاعاتی خود را در اختیار پلیس راهور قرار دهند تا نیازی به استعلام نباشد.
سردار شرفی به خدمات رسانی به مردم در کوتاهترین زمان تاکید کرد و گفت: یکی از راهکار‌های مهم، هوشمندسازی است که پلیس راهور این امر را به خوبی در دستور کار قرار داده، در این راستا لازم است ظرفیت سازی نیز صورت بگیرد؛ سامانه‌ای که هوشمند عمل می‌کند و بانک اطلاعاتی در اختیار دارد در ارائه خدمات به مردم به صورت برخط و در مدت زمان کوتاه قطعا تاثیرگذار است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رسیدگی به شکایات مردمی، پاسخ دادن به سوالات ارباب رجوع و ... از دیگر مواردی است که در این مراکز باید مورد اهتمام قرار بگیرد چه بسا در این بازدید به مسئولان توصیه‌هایی هم شده است.
سردار شرفی گفت: سردار اشتری فرمانده ناجا به ارائه خدمات به صورت آسان، کم هزینه، در مدت زمان کوتاه و به شکل هوشمند را به طور جد پیگیر هستند و ما مکلف به نظارت و انجام دستورالعمل‌ها هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر