احداث جاده الیگودرز - مسجد سلیمان در گرو رضایت معارضان محلی


احداث جاده الیگودرز - مسجد سلیمان در گرو رضایت معارضان محلی

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: وجود معارضان محلی یکی از دلایل متوقف شدن طرح احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان است.

حمید کشکولی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی الیگودرز افزود: پروژه احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان متوقف شده که معارضان محلی و مطالبات پیمانکار طرح از مهمترین مشکلات پیش رو است و بایستی هرچه سریعتر حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه برخی مسائل پدافندی در مسیر سد رودبار نیز مانع کار شده اظهار داشت: ۲ راه دسترسی از گله مویه به بزنوید وجود دارد که مسیر احداث شده توسط سد رودبار گزینه بهتری است اما در حال حاضر مدیران سد اجازه جایگزین شدن این محور را به دلیل مسائل امنیتی نداده اند.
فرماندار شهرستان الیگودرز گفت:طی سالهای اخیر ردیف اعتباری ملی برای احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان اخذ شده و این در حالیست که سال قبل ۷۷ میلیارد تومان برای این امر تخصیص یافته و قطعه اول این مسیر از بزنوید تا دستگرد به طول ۱۲ کیلومتر تجهیز کارگاه شده است.

کشکولی افزود: در حال حاضر از شهر الیگودرز تا روستای بزنوید جاده دسترسی وجود دارد و مقرر شده پس از راه شکافی به سمت مسجد سلیمان، این مسیر به یک جاده اصلی و چهار بانده تبدیل شود.

وی اظهار داشت: قطعه دوم این مسیر از روستای دستگرد به سمت لیروک در مرز استان خوزستان است که در حال حاضر هیچگونه راه دسترسی ماشین رو در این محور وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی