بررسی ادعای مدیرعامل پیشین استقلال ؛ سه گاف بزرگ افتخاری + عکس


بررسی ادعای مدیرعامل پیشین استقلال ؛ سه گاف بزرگ افتخاری + عکس

سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران پس از مدت‌ها سکوتش را شکست اما اظهاراتی را مطرح کرده که تناقض آشکاری با واقعیت دارد. نوشته بررسی ادعای مدیرعامل پیشین استقلال ؛ سه گاف بزرگ افتخاری + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بررسی ادعای مدیرعامل پیشین استقلال ؛ سه گاف بزرگ افتخاری + عکس

سیدرضا افتخاری اظهاراتی را مطرح کرده که تناقض آشکاری با واقعیت دارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵
بررسی ادعای مدیرعامل پیشین استقلال ؛ سه گاف بزرگ افتخاری + عکس

سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران پس از مدت‌ها سکوتش را شکست اما اظهاراتی را مطرح کرده که تناقض آشکاری با واقعیت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدرضا افتخاری ، مدیرعامل سابق استقلال تهران مدعی شد قرارداد وینفرد شفر به همراه دستیارانش روی هم رفته برای یک فصل ۸۰۰ هزار دلار ارزش داشته است. با امضایی که سیدرضا افتخاری پای قرارداد همکاری با این سرمربی آلمانی داشته اسناد نشان می‌دهد که او به تنهایی برای یک فصل ۹۰۰ هزار دلار خالص قرارداد داشته است.

افتخاری گفته بود که قرارداد شفر به همراه دستیارانش ۸۰۰ هزار دلار بوده در حالیکه به تنهایی فقط دستمزد یک فصل او ۹۰۰ هزار دلار خالص ( مالیات قراداد بر عهده باشگاه) بود. بدین ترتیب او به تنهایی برای یک فصل بیشتر از مجموع قرارداد آندره آ استراماچونی و تمام دستیارانش دریافت کرده بود.

بررسی ادعای مدیرعامل پیشین استقلال ؛ سه گاف بزرگ افتخاری + عکس

قرارداد استراماچونی و سه دستیارانش برای یک فصل ۷٠٠ هزار یورو بوده است که با حساب دلاری نزدیک به ۸۵۰ هزار دلار دریافت می‌کردند ؛ این یعنی به تنهایی استراماچونی که در زمان مدیریت امیرحسین فتحی به استقلال پیوسته بود از شفر نیز کمتر دریافت می‌کرد.

این در حالی است که به غیر از شفر، ساشا، میگوئل کولی، مارتین فورکل، فیلیپ واشکان نامداری، بیژن طاهری و فرهاد مجیدی هم در استقلال فعالیت داشتند و مجموع قرارداد شفر با این دستیاران حدودا یک میلیون و چهارصد هزار دلار بوده است که احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال به تازگی در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که صرفاً ساشا و کولی روی هم ۲۴۰ هزار دلار در حال حاضر از استقلال طلبکار هستند.

افتخاری همچنین اعلام کرد که بویان نایدنوف یک هفته پس از استعفای او از استقلال جدا شده بود که نامه فسخ این بازیکن نشان می‌دهد یک ماه و نیم پیش از معرفی امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل جدید، وکیل بویان طی نامه ای رسمی به باشگاه بدلیل عدم دریافت چند ماه مطالبات بازیکن قرارداد او را بصورت یکطرفه فسخ کرده بود.

افتخاری همچنین در حالی فتحی را مقصر جدایی بویان معرفی کرد که اسناد گویاست پیش از معرفی فتحی، بویان با قراردادی ماهانه ٢ هزار دلار با یک باشگاه جدید در آلبانى قرارداد امضا کرده بود و ذکر این نکته خالى از لطف نیست که بویان قراداد ماهى ٢۵ هزار دلارى با استقلال داشته است.

سیدرضا افتخاری در بخشی دیگر از گفتگوی خود مدعی شد که هرائر مگویان، مدافع سابق استقلال در زمان حضور او باقی مانده قراردادش را دریافت کرده و برگه تسویه حساب را تحویل باشگاه داده است. در این رابطه نیز اسناد نشان می‌دهد که این مطلب درست نمیباشد وامیرحسین فتحی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به مگویان پرداخت نموده و باشگاه در زمان مدیریت وی با این بازیکن تسویه حساب کرده است.

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی