دانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ


با استفاده از نرم‌افزار شرکت سامسونگ، Samsung My Files 11.1.00.192 می‌توانید فایل های خود را در گوشی اندروید مدیریت کنید.

دانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم‌افزار My Files یکی از مشهورترین برنامه‌های مدیریت برنامه‌ها و فایل‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی شناخته می‌شود که تا به حال توسط شرکت سامسونگ توسعه یافته است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه‌های گوشی خود را مدیریت کنید.
این نرم‌افزار قابلیت‌های بالایی دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است. نرم‌افزار مذکور به کاربران کمک می‌کند تا با کمترین زمان بهترین مدیریت را بر روی پوشه‌های خود داشته باشند و به سریع‌ترین روش به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

دانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ
ویژگیای‌های این نرم‌افزار:
مآزاد سازی سریع و آسان حافظه دستگاه با استفاده از ابزار آنالیز حافظه امکان مخفی سازی فضای خالی حافظه از صفحه اصلی برنامه امکان مشاهده نام کامل فایل‌های دارای نام بلند بدون استفاده از نمایش لیستی فایل‌ها قابلیت نمایش و مدیریت کامل فایل‌های موجود در حافظه گوشی، کارت SD و حافظه‌های USB امکان ایجاد، حذف، انتقال، کپی، اشتراک گذاری و …. آسان فایل‌ها و فولدر‌ها نمایش فایل‌های اخیر (اخیرا دانلود شده، باز شده و ….) نمایش فایل‌ها بر اساس نوع آن‌ها امکان ایجاد شورتکات از فولدر‌ها و فایل‌ها روی هوم اسکرین و صفحه اصلی فایل منیجر سازگار با سامسونگ کلود درایو، گوگل درایو و وان درایو
تصاویری از محیط برنامه
دانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگدانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگدانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ

• دانلود و مشخصات فایل

دانلود Samsung My Files 11.1.00.192 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ
حجم: 11.13 مگابایت
نسخه: 11.1.00.192
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک