پروژه‌های گازرسانی بروجرد نباید با کمبود اعتبار مواجه باشند


پروژه‌های گازرسانی بروجرد نباید با کمبود اعتبار مواجه باشند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های گازرسانی به روستاهای شهرستان نباید با کمبود اعتبار مواجه باشند.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان که امروز ۳۱ خردادماه صورت گرفت، بر اتمام پروژه‌های گازرسانی بروجرد در سال جاری تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به پیگیری‌ها و بازدیدهای متعدد قبلی و تأکید بر این موضوع که اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه‌های گازرسانی بروجرد در سال ۹۷, ۹۸ و ۹۹ از سرفصل ملی و استانی تأمین شده، اظهار کرد: انصافاً باید از زحمات شرکت گاز لرستان و شهرستان به خاطر حجم پروژه‌های اجرایی در ۴ سال گذشته تشکر کرد چراکه به گواه آمار رسمی اعلام شده، در این ۴ سال به‌اندازه ۱۵ سال قبل پروژه‌های گازرسانی اجرا شده و انتظار می‌رود این روند همچنان تا پایان کار ادامه داشته باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ و ۹۹ افزود: پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بروجرد نباید با کمبود اعتبار مواجه باشند و در ماه‌های گرم سال توقف پروژه‌ها آن‌هم در مناطق سردسیر بروجرد پذیرفتنی نیست.

گودرزی خاطرنشان کرد: اهالی روستاهای منطقه آبسرده و منطقه ورکو و روستاهای کله، کلان، سرچغا، ده توشمال، دره مراد، تپه مولا، هیراب، قلعه ثمورخان و سایر روستاهایی که حتی شبکه داخلی گازرسانی آن‌ها اجرایی شده است، نباید از لحاظ اتمام پروژه در زمان پیش‌بینی شده نگرانی داشته باشند و این مهم با احساس مسئولیت و کار جهادی میسر خواهد شد.

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های گازرسانی محورهای روستایی بروجرد ضمن تائید این مطلب که بروجرد نهایتاً تا پایان سال جاری به شهر سبز تبدیل و تماماً گازرسانی می‌شود، گفت: افزایش ناگهانی قیمت‌ها سبب کاهش سرعت پروژه‌ها شده بود که با تدابیر اندیشیده شده مشکل مرتفع و به‌زودی پیمانکاران مربوطه سرعت اجرای پروژه را افزایش خواهند داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه