جاشوا کیمیچ: بایرن مونیخ هرگز تسلیم نمی شود


جاشوا کیمیچ: بایرن مونیخ هرگز تسلیم نمی شود

جاشوا کیمیچ، ستاره المانی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش همچنان تشنه موفقیت است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیدار امروز بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ تشریفاتی بود، اما آنها 1-3 موفق به غلبه بر حریف شدند و جاشوا کیمیچ نیز گل اول تیمش را به ثمر رساند. حالا این مدافع- هافبک آلمانی تاکید کرد هدف بعدی این تیم فتح رقابت های دی اف بی پوکال است. بایرن مونیخ هفته آتی در دیدار فینال این رقابت ها به مصاف لورکوزن خواهد رفت.

جاشوا کیمیچ: بایرن مونیخ هرگز تسلیم نمی شود

جاشوا کیمیچ در پایان بازی گفت: "بایرن مونیخ به هدف اولش برای این فصل رسیده است، اکنون ما در مسیر دستیابی به اهداف دیگر در ادامه راه هستیم. ما قطعا تلاش می کنیم تا در دیدار فینال جام حذفی نیز موفق به کسب پیروزی شویم. سپس متاسفانه فقط یک استراحت کوتاه پیش رو داریم، اما امیدوارم بتوانیم این ذهنیت را حفظ کنیم و این عملکرد را در بازی های باقیمانده نیز ارائه دهیم.

حتی اگرچه بازی امروز مقابل فرایبورگ تشریفاتی بود و پیروزی نیز حاصلی برای بایرن مونیخ نداشت، اما ما می خواستیم ریتم تیمی حفظ شده و همچنین ادامه مسابقات در شرایطی عادلانه برگزار شود. این کار ویژه ای است، زیرا ما حتی وقتی که هفت امتیاز از صدر جدول عقب بودیم، هیچ وقت تسلیم نمی شدیم و به موفقیت در ادامه فصل باور داشتیم. ما در حال حاضر موفق به کسب عنوان قهرمانی شده ایم، اما هنوز تشنه موفقیت هستیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان