بازی Cyberpunk 2077 دوباره با تاخیر در تاریخ انتشار مواجه شد


بازی Cyberpunk 2077 دوباره با تاخیر در تاریخ انتشار مواجه شد

مورد انتظارترین بازی استودیو سی دی پراجکت رد، یعنی بازی Cyberpunk 2077، بار دیگر تاخیر خورد. اگر چیزی درباره بازی جدید استودیو سی دی پراجکت رد (CD Project Red)، یعنی بازی Cyberpunk 2077 نشنیده‌اید، باید بگوییم که این عنوان در سبک نقشآفرینی در محیطی دیستوپیایی و در آینده اتفاق می‌افتد. در این عنوان بازیکنان می‌توانند به صورت کامل تمامی بخش‌های بدن...

مورد انتظارترین بازی استودیو سی دی پراجکت رد، یعنی بازی Cyberpunk 2077، بار دیگر تاخیر خورد.

اگر چیزی درباره بازی جدید استودیو سی دی پراجکت رد (CD Project Red)، یعنی بازی Cyberpunk 2077 نشنیده‌اید، باید بگوییم که این عنوان در سبک نقشآفرینی در محیطی دیستوپیایی و در آینده اتفاق می‌افتد. در این عنوان بازیکنان می‌توانند به صورت کامل تمامی بخش‌های بدن کاراکتر خود را شخصی سازی کنند. در این بازی نتایج تمام انتخاب‌های شما روی آینده بازی و خط داستانی تاثیر می‌گذارد و تجربه‌ هر بازیکن را از بقیه متفاوت می‌کند. طبیعی است که با توجه به عناوین قبلی این استودیو، این بازی یک بازی به شدت مورد انتظار در دنیای بازی‌های رایانه‌های است و عده زیادی از بازیکنان منتظر تاریخ انتشار آن هستند.

با توجه به این که این بازی به شدت مورد انتظار می‌باشد، تاخیر خوردن آن تاثیر بدی بر روحیه طرفداران دارد؛ مخصوصا که اخیراٌ این بازی برای دومین بار نیز تاخیر خورده است. قبل از این تاخیر، این بازی برای هفتم ماه سپتامبر، یعنی 27 شهریورماه تاریخ خورده بود که حالا این تاریخ به 19 نوامبر مصادف با 29 آبان 1399 منتقل شده است. البته این تنها خبری نیست که از این بازی منتشر شده است، خبر دیگر این است که این بازی برای پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس نیز تایید شده است و در تاریخ انتشار آن‌ها برایشان در دسترس خواهد بود.

مطالب گفته شده همگی در حساب توئیتر استودیو سی دی پراجکت رد منتشر شده بود و طی آن‌، سازندگان توضیح دادند که چرا بازی Cyberpunk 2077 در زمان مقرر شده برای انتشار آماده نمی‌شود (حتی با وجود اینکه بازی و مراحل آن به صورت کامل ساخته شده و دیگر درگیر طراحی بازی نمی‌باشند). طی این توئیت، سازندگان توضیح دادند که این زمان صرف تنظیم مکانیک‌های بازی و اصلاح باگ‌های بازی صرف خواهد شد. در حقیقت مکانیک‌های این بازی، مخصوصا با توجه به کلاس بندی خاص و بی‌مرز آن در زمینه نحوه کارکرد کلاس‌ها و مهارت‌ها و تلفیق آن باز گیم‌پلی بازی، دارای پیچیدگی زیادی برای سازندگان‌ است. از آن‌جایی که این استودیو همیشه بازی‌های خود را با نهایت کیفیت نشر می‌دهد، نیازمند زمان بیشتری برای عیب یابی مکانیک‌های‌ این بازی، در راستای شروعی بی‌نقص است.

بازی Cyberpunk 2077 دوباره با تاخیر در تاریخ انتشار مواجه شدبازی Cyberpunk 2077 دوباره با تاخیر در تاریخ انتشار مواجه شد “ما تصمیم گرفته‌ایم که تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 را از 17 سپتانبر به 19 نوامبر تغییر دهیم.

برای کسانی که درباره روند ساخت بازی در استودیو ما چیزی نمی‌دانند باید بگوییم که ما بازی‌ای را که کامل نباشد، نمی‌فروشیم. جمله (کار نیکو کردن از پر کردن است) جمله‌ای نیست که آن را می‌گوییم چون به نظر درست می‌آید، بلکه ما به آن اعتقاد داریم و به آن پایبندیم؛ حتی اگر باعث شود که مشکلاتی برایمان به وجود بیاید. ما کاملا آگاهیم که گرفتن چنین تصمیمی برای تاخیر دادن دوباره زمان انتشار بازی، ممکن است به منزله از دست دادن اعتمادتان به ما بشود و این یکی از سخت‌ترین تصمیماتی است که سازنده یکی بازی می‌تواند بگیرد. حتی با این که این بهترین تصمیمی است که می‌توانیم بگیریم، از شما بابت انتظاری که باید بکشید معذرت می‌خواهیم. قصد ما از ساختن Cyberpunk 2077، ساختن بازی‌ای است که سال‌ها با شما بماند، در انتها هم امیدواریم درک کنید که چرا چنین تصمیمی گرفته‌ایم.

هنگامی که این کلمات را می‌نویسیم، محتوای Cyberpunk 2077 هم در زمینه محتوا و هم در زمینه گیم‌پلی به اتمام رسیده است. تمام ماموریت‌های اصلی، فرعی، کات‌سین‌ها، درخت‌های مهارت و طراحی آیتم‌ها به پایان رسیده ‌است؛ یعنی تمام چیز‌هایی که در باری ما تجربه‌ خواهید کرد تا کنون طراحی ساخته شده است. اما وقتی چنین محیط پیچیده با مکانیک‌ها و مهارت‌هایی که مثل پارچه‌ای در هم فرو رفته‌اند را داشته باشید، باید تمام حالات ممکن را بررسی کنید و تعداد خیلی زیادی از باگ‌ها را اصلاح کنید و این دقیقاٌ کاری است که قصد داریم در این مدت انجام دهیم.

طی این هفته، نویسندگان و خبرنگاران بازی از دور دنیا، بازی ما را تجربه‌ خواهند کرد. ما مشتاقیم که نظرشان را در اینباره بشنویم و همچنین واکنش‌هایشان را در نظراتی که منتشر‌ خواهند کرد در تاریخ 25 ژوئن (5 تیرماه) ببینیم. امیدواریم که این مطلب، در حینی که ما در حال پولیش کردن این بازی هستیم، مقداری از عطشتان برای تجربه این بازی بکاهد.

متشکریم”

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر مصادف با 29 آبانماه 1399، برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس، و در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم گوگل استدیا منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟