برنامه های مذهبی به شکل نوآورانه در جامعه اجرا شود


برنامه های مذهبی به شکل نوآورانه در جامعه اجرا شود

محمدیان گفت: شاید حیات این ویروس ادامه دار باشد و از این رو غیر از حرکت های جهادی، باید کارها و جلسات مذهبی، به صورت نوآوری شکل گیرد و اجرا شود تا خلاء معنوی در جامعه رخنه نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا محمدیان»، امروز (یکشنبه 1 تیر) در همایش «گام دوم تبلیغ» که در سالن «عترت» اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد، گفت: حرکت انقلاب با نفس امام راحل (ره) از مساجد و با حمایت هئیت های مذهبی شکل گرفت.

رئیس هیئت های مذهبی استان فارس اضافه کرد: هیئت های مذهبی در هر زمینه ای پیشتیبان انقلاب بودند، در سال گذشته هم مشکلات زیادی در کشور روی داد که نمونه آن سیل شیراز بود و هیئت های مذهبی در رفع این مشکل با حضور در گروه های جهادی فعال شدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا، مساجد، حسینیه های و تکایا در اجتماع در زمینه مبارزه با کرونا فعال شدند، یادآور شد: این حرکت ها در دنیا بی نظیر بود و تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

محمدیان تاکید کرد: هئیت های مذهبی با تمام توان خود و با همکاری خیرین در این عرصه ها سربلند شدند و نام اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) کار را بزرگ و مشکلات را کوچک می کند و باعث می شود افراد از پس مشکلات برآیند.

وی با اشاره به اینکه شعبه ویژه و دادستان ویژه برای مبارزه با مباحثی که علیه مذهب و همچنین ترویج بهائیت در فضای مجازی شکل می گیرد، ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: شاید حیات این ویروس ادامه دار باشد و از این رو غیر از حرکت های جهادی، باید کارها و جلسات مذهبی، به صورت نوآوری شکل گیرد و اجرا شود تا خلاء معنوی در جامعه رخنه نکند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی