اختلاف قیمت 400-500 هزار تومانی فروش سکه در صرافی‌ها/ رئیس اتحادیه طلا: این اختلاف قیمت منطقی نیست


رئیس اتحادیه طلا با بیان اینکه برخی صرافی‌ها که مجوز فروش مسکوکات هم دارند قیمت‌های بالاتری برای فروش سکه اعلام می کنند، گفت: قبلاً این مشکل را با بورس داشتیم و حالا با صرافی‌ها البته درحال مکاتبه با مسئولان مربوطه هستیم.

آیت محمدولی، درباره علت اختلاف قیمت 400-500 هزار تومانی فروش سکه در صرافی‌ها نسبت به بازار طلا و سکه (سکه فروشان) گفت: قیمت سکه در صرافی‌ها معمولاً بالاتر از سکه فروشی هاست درحالی که این اختلاف قیمت اصلا منطقی نیست.

وی با بیان اینکه اختلاف قیمت فروش سکه در صرافی و سکه فروش ها باید منطقی باشد، تصریح کرد: چرا باید قیمت فروش سکه در صرافی‌ها نسبت به بازار انقدر اختلاف داشته باشد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: قبلاً در بورس این اتفاق می افتاد الان اما صرافی ها که مجوز صرافی دارند و می توانند مسکوکات بفروشند، باعث بروز اختلاف قیمت در فروش سکه شده اند.

محمد ولی اختلاف قیمت 400-500 هزار تومانی فروش سکه در صرافی و بازار سکه را مورد قبول اتحادیه طلا ندانست و گفت: نهایت تا 50 هزار تومان باید اختلاف داشته باشد و اختلاف 400-500 هزار تومانی مورد تایید نیست.

وی البته تأکید کرد که اتحادیه طلا و جواهر در تلاش هست تا با نامه نگاری و رایزنی با مسئولان بانک مرکزی و وزارت صنعت این مشکل را حل کند.

همزمان با افزایش چشم گیر قیمت سکه در بازار، برخی صرافی ها قیمت‌هایی بسیار بالاتر از قیمت سکه در بازار برای فروش به مشتریان اعلام می کنند.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

چه چیز در انتظار طلاست؟ | 3.2 هزار با این 27 غذا احساس خستگی را از بین ببرید | 9.0 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 20.2 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 3.0 هزار پسر کرجی گلو، گوش و انگشتان پدرش را بُرید! | 8.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس