10 مدل چیدمان میز ناهار خوری


10 مدل چیدمان میز ناهار خوری

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه اتاق نشیمن آن است که در طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی نقش اساسی دارد. در چیدمان میز ناهار خوری و نشیمن باید تمام دقت و امکانات استفاده شده به کار رود تا مهم‌ترین قسمت خانه که در دید همگان است، به بهترین صورت چیدمان میز ناهار خوری انجام شده باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی چوب، امکان دارد که منزل شما برای زندگی کردن بسیار کوچک باشد و فضای لازم برای داشتن یک میز ناهارخوری بزرگ و جذاب نداشته باشید، اما این موضوع به این معنی نیست که به طور کلی از قید خرید میز ناهار خوری بگذرید. راه‌های بسیاری پیش‌روی شما وجود دارد که می تواند به یاری شما بیاید، شما می توانید از میز ناهارخوری‌های کوچک‌تر بهره ببرید و یا آن که کانتر آشپزخانه خود را به میز ناهارخوری تغییر کاربری دهید و غیره. میز ناهارخوری با قابلیت کاربری چهار نفره، دو نفره و یا حتی یک نفره است که در محیط آشپزخانه یا ناهارخوری شما به‌صورت مناسبی قرار بگیرد.

میز ناهار خوری و نحوه چینش آن‌ها

نحوه چینش میز ناهار خوری در منزل از یک‌سری قوانینی تبعیت می‌کند که اضافه بر فضای کمتر، بسیار جذاب‌تر به نظر برسند. چیدن میز ناهار خوری یکی از حساس‌ترین و پراهمیت‌ترین تصمیماتِ در طراحی دکوراسیون داخلی است. بنابراین قصد داریم در این مقاله ۱۰ مدل از چینش میز ناهار خوری را خدمت دوستان معرفی کنیم. بنابراین تا انتهای این متن را برای دریافت بهترین چینش همراه ما باشید.

برای مشاهده محصول به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

· چینش رسمی میز ناهار خوری

از میز ناهار خوری کم جا برای منازلی که ابعاد محدود دارند استفاده می‌شود، سایز این میز ناهار خوری کوچک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. می‌توانید ازیک سمت این میز ناهار خوری جذاب و زیبا استفاده نکنید و آن را به دیوار تکیه داده تا به صورت منحصر به‌فردی از ویژگی‌ها و المان‌های آن بهره ببرید. چینش رسمی همان چیزی است که در اکثر منازل می‌بینید و اولین طرحی است که به ذهن‌ اکثر افراد می‌رسد. دلیل آن نیز این هست که همیشه سعی می‌شود خانه به صورت قرینه چینش شود. مرکز توجه یا کانونیِ خانه در طرفین افرادی که روی میز ناهار خوری می‌نشینند قرار می‌گیرد و دکوراتیوها نیز در قسمت‌های خالی قرار می‌گیرند.

10 مدل چیدمان میز ناهار خوری

برای مشاهده محصول به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

· چینش تصادفی میز ناهارخوری

این طرح شبیه به مورد اول است، منتهی با کمی آرامش بیشتر، این سبک درست مشابه سبک اول است منتهی کمی آرامش چاشنی آن شده است. در این نوع چینش در نشیمن خانه می‌توان مبل‌های تک نفره را جایگزین کرد تا صمیمیت بیشتری احساس شود. این نوع چینش برای اعضا دوستی و مودت را به همراه خواهد داشت. برای استفاده از این نوع چینش می‌توانید میز ناهار خوری کم جا گرد را در دکوراسیون خود به کار ببرید.

· چینش مینیمال

برای انتقال احساس مثبت و تزریق انرژی فوق‌العاده بالا می‌توانید از چینش مینیمال برای میز ناهارخوری استفاده کنید. در فضای مینیمال نباید فضای پرتی وجود داشته باشد. در چینش اتاق نشیمن مبل‌هایی که به صورت «ال» هستند در این موقعیت‌ها بسیار کمک‌کننده هستند، زیرا فضای پرت به صورت محسوسی پوشش داده می‌شود و دکوراسیون نشیمن شما را منظم می‌کند.

10 مدل چیدمان میز ناهار خوری

برای مشاهده محصول به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

· استفاده از مبل‌های چند منظوره برای افزایش راحتی

با چرخش ۹۰ درجه در اتاق نشیمن فضای بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با اجرای این طرح زاویه دید افقی شما بیشتر شده و مرکز خانه به جای این‌ که در سمت شما باشد دقیقا مقابل شما قرار می‌گیرد. با گذاشتن مبلمان راحتی و تک ‌نفره، فضای اتاق شلوغ‌تر دیه خواهد شد. برای بهتر دیده شدن وضعیت می‌توان از وجود پاف یا میزهای کوچک زیر دستی استفاده کرد. اتاق نشیمن با این خصوصیات برای تماشای برنامه مورد علاقه‌تان آماده شده تا بتوانید در کنار اعضای خانواده حس خوب کنار هم بودن را احساس کنید.

· یکپارچه ساختن اتاق نشیمن

برای یکپارچه‌سازی اتاق نشیمن می‌توانید از مبل‌های یک‌جورکمک بگیرید و چیدمانی رقم بزنید که خاطرات دهه پنجاه برای شما تکرار شود.

· چینش با طرح اتاق کار

در صورتی‌ که قصد دارید تا از اتاق نشیمن برای اتاق کار هم استفاده کنید، می‌توانید چیدمانی دو منظوره را برای تحقق اهداف کاری‌تان رقم بزنید برای تحقق این منظور مرز بین محیط کاری و نشیمن را با مبل‌ها و فرش‌ها جدا کنید.

10 مدل چیدمان میز ناهار خوری

برای مشاهده محصول به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

· چینش کلاسیک

زمانی که راجع به سبک کلاسیک بیشتر فکر ‌کنیم خواهیم فهمید که این روش برعکس ظاهری‌ که دارد ساختار آن شکننده است. مبل‌ها را به سبک کلاسیک در قسمتی از اتاق نشیمن بچینید و در قسمت باقی‌مانده مدرن بودن را به اتاق هدیه کنید. تمام این موارد با یک سرویس مبل جذاب و فضای اطراف آن را از حواشی خالی نگاه دارید.

· چینش خانوادگی و دوستانه

برای آنکه بتوانید سبک چینش خانوادگی و دوستانه را برای دکوراسیون خود پیاده کنید لازم است یک فضای مجزا برای این کار اختصاص دهید.

برای مشاهده محصول به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

· چینش فضای جداگانه برای ناهار خوری

در این سبک قسمتی برای قرار دادن میز ناهار خوری چستر در نظر گرفته می‌شود.

· ایجاد فضای مختلط برای میز ناهارخوری

در این سبک میز ناهار خوری را طوری قرار می‌دهیم که با فضای نشیمن مختلط باشند و به یکدیگر دید داشته باشند.

با استفاده از سایت دیجی چوب به راحتی می توانید قیمت میز ناهار خوری ارزان , با کیفیت و خصوصیات آن ها را بررسی و با اطمینان کامل می توانید از سایت www.Digichoob.com خرید کنید . برای ارتباط با فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن مرکز:

۴۱۲۵۶۵۶۲ - ۰۲۱

۶۶۳۰۰۹۲۳ - ۰۲۱

ارتباط در شبکه های اجتماعی و واتساپ

۶۲۳۱۰۵۵ - ۰۹۰۳

ارسال پیام بصورت ایمیل

info@digichoob.com

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...