واژگونی تانکر حمل گاز در ورامین کمربندی ورامین- پیشوا را مسدود کرد


واژگونی تانکر حمل گاز در ورامین کمربندی ورامین- پیشوا را مسدود کرد

تهران- ایرنا- جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین گفت: واژگونی یک دستگاه تانکر حمل گاز مایع در کمربندی ورامین- پیشوا واژگون و این مسیر به دلیل حفظ امنیت خودروهای عبوری مسدود شد.

رضا کارخانه روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین با اطلاع از وقوع حادثه واژگونی یک‌ دستگاه تانکر حمل گاز مایع در کمربندی شمالی ورامین به شهرستان پیشوا، با بسیج کلیه اعضای ستاد، نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کرد.

وی افزود: در این حادثه که علت آن از سوی کارشناسان در حال بررسی است، یک‌دستگاه تانکر در نزدیکی خروجی روستای کلاته از مسیر اصلی منحرف و در شانه خاکی به تیرهای برق برخورد کرده بود.

وی تصریح کرد: عوامل راهداری و پلیس راهور، با مسدود کردن مسیر رفت به سمت شهرستان پیشوا، با همکاری اورژانس و آتش‌نشانی، نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام و اطراف این تانکر را که پر از گاز مایع است، تخلیه کردند و خودروها را به مسیرهای جایگزین هدایت کردند.

واژگونی تانکر حمل گاز در ورامین کمربندی ورامین- پیشوا را مسدود کرد


کارخانه افزود: با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، قرار است که یک‌دستگاه تانکر خالی با حضور در محل حادثه نسبت به تخلیه گاز مایع موجود در خودرو حادثه دیده اقدام کند تا بتوان این تانکر را با جرثقیل جابجا کرد.

وی از خودروهای عبوری از ورامین به پیشوا خواست تا به منظور کاهش میزان ترافیک، از مسیر اصلی ورامین عبور کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه