امام جمعه ایلام: مقابله با هجمه های دشمنان باید هوشمندانه باشد


امام جمعه ایلام: مقابله با هجمه های دشمنان باید هوشمندانه باشد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان باید هوشمندانه و تاثیرگذار انجام گیرد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: نقش مبلغان و روحانیان در این زمینه بسیار مهم بوده و باید در این زمینه با آگاهی کامل وارد عرصه شوند.

وی به اهمیت، نقش و جایگاه مهم روحانیان و شبکه تبلیغ در حفظ و حراست از نهاد خانواده اشاره کرد و ادامه داد: خانواده به عنوان مهمترین نهاد جامعه است که باید با آگاهی کامل از مسایل و آسیبهای اجتماعی موجود به تربیت فرزندان بپردازند.

وی اظهار کرد: نقش خانواده ها با توجه به آسیب های موجود مهم و حیاتی است و با توجه به آسیب های نو ظهور باید در تربیت فرزندان اهتمام و نظارت ویژه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این همایش حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه این نهاد عنوان کرد و گفت: تبلیغات همگانی با مشارکت روحانیان و مبلغان دینی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

حجت الاسلام محمد فتاحی افزود: تبلیغ دین و اسلام تنها بر عهده روحانیان نبوده و هر فردی در جامعه در این زمینه مسئولیت دارد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت مساجد با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: در این زمینه ضد عفونی این اماکن انجام و نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور نمازگزاران در این اماکن مقدس اقامه می شود.

در این همایش از 30 نفر از فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی استان ایلام تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است