باید براساس تکلیف الهی کار کرده و امکانات و نیرو را بهانه نکنیم


باید براساس تکلیف الهی کار کرده و امکانات و نیرو را بهانه نکنیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب، وظیفه مسئولان آن زمان براساس دغدغه ذهنی خودشان بود و باید ما از این اتفاق صدر انقلاب بیاموزیم که براساس تکلیف الهی کار را پیگیری کنیم.

حجت الاسلام"غلامحسین حقانی" عصر امروز یکم تیرماه در مراسم تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ دینی در کرمان اظهار کرد: اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که براساس فرمان امام خمینی(ره) این سازمان تشکیل شد.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب، وظیفه مسئولان آن زمان براساس دغدغه ذهنی خودشان بود و باید ما از این اتفاق صدر انقلاب بیاموزیم که براساس تکلیف الهی کار را پیگیری کنیم.
حقانی تصریح کرد: خاصیت سازمان های تشکیل شده صدر انقلاب این بود که یک شخص و جامعه ای بر انجام آن اتفاق احساس تکلیف کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: شاید از ما پذیرفته نباشد که برای انجام ندادن کاری بگوییم امکانات، نیرو و ... نداریم زیرا زیرساخت ها وجود دارد و وظیفه ما ادای تکلیف است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان و رییس کل دادگستری استان از فعالان عرصه تبلیغ دینی از جمله حجج اسلام احمد شیخ بهائی، علی سازندگی، عباس رضائی، مهدی عربپور، فخرالدین مهدوی، خانم زهرا فقیه و ... تجلیل شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!