قطع مجدد پای محیط بان گتوند از ناحیه‌ای دیگر


قطع مجدد پای محیط بان گتوند از ناحیه‌ای دیگر

دزفول-ایرنا- پزشکان چندی پیش پای سید امین هادی‌پور محیط بان 37 ساله گتوند را برای نجات جانش قطع کردند که امروز مجبور شدند پای او را از ناحیه‌ای دیگر قطع کنند.

برادر محیط بان گتوند یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص وضعیت این محیط بان گفت: پزشکان برای درمان برادرم به این نتیجه رسیدند که پای او را به خاطر عفونت و استخوان مرده حدود چهار سانتیمتر بالاتر از جای قبلی قطع کنند.

سیدعلی هادی پور با بیان اینکه عمل جراحی بر روی این محیط بان امروز در بیمارستان پارس تهران انجام شد، افزود: عمل جراحی بر روی سید امین ساعت ۱۳:۳۰ ظهر امروز آغاز و حدود ساعت ۱۷ عصر تمام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون برادرم درد زیادی ناشی از عمل جراحی تحمل می‌کند.

به گزارش ایرنا پای راست سید امین هادی پور محیط بان گتوند اواخر اردیبهشت ماه به علت شدت آسیب دیدگی و وخامت حال وی توسط پزشکان قطع شد.

۲۶ فروردین ماه چهار فرد مهاجم نقابدار به صورت مسلحانه بنا به دلایل نامعلوم به پاسگاه محیط بانی اداره حفاظت محیط زیست در نزدیکی روستای دوپیران در بخش مرکزی شهرستان گتوند حمله کردند و پس از درگیری با این محیط بان پای راست وی را با اسلحه شکاری هدف قرار دادند.

محیط بان مصدوم برای مداوا با یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر منتقل و پس از اقدامات اولیه، برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز و پس از چند روز به بیمارستان پارس تهران اعزام شد.

کادر درمان از زمان بستری شدن این محیط ‌بان در بیمارستان پارس تهران تلاش زیادی برای درمان پای او کردند اما به این نتیجه رسید که برای حفظ جان مصدوم باید پای او از زانو قطع شود.

پای این محیط بان در بیمارستان پارس تهران به زیر تیغ جراحان رفت و قطع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس