شوک بزرگ به تراکتور؛ پای پوشیدن لباس های آدیداس در میان است!


شوک بزرگ به تراکتور؛ پای پوشیدن لباس های آدیداس در میان است!

از تبریز خبر می رسد فسخ یک طرفه قرارداد تراکتوری ها با تولیدی لی نینگ، به زودی این تیم را با بحران بزرگی روبرو خواهد کرد. نوشته شوک بزرگ به تراکتور؛ پای پوشیدن لباس های آدیداس در میان است! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شوک بزرگ به تراکتور؛ پای پوشیدن لباس های آدیداس در میان است!

شرکت چینی معترض به فسخ یک طرفه قرارداد سه ساله از سوی تراکتور
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲:۰۰
شوک بزرگ به تراکتور؛ پای پوشیدن لباس های آدیداس در میان است!

از تبریز خبر می رسد فسخ یک طرفه قرارداد تراکتوری ها با تولیدی لی نینگ، به زودی این تیم را با بحران بزرگی روبرو خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مهمترین تغییر تراکتوری ها در یک سال گذشته را می توان در اسپانسر پیراهن های این تیم دانست. سرخ پوشان تبریزی که در سال های اخیر برندهای مختلف و متنوعی را همراه خود دیده بودند از ابتدای لیگ نوزدهم با البسه ای منقش به آرم آدیداس به میدان رفتند. هر چند درباره اینکه تراکتوری ها با آدیداس قرارداد بستند و یا لباس های خود را از این کمپانی خریداری کردند، کاری نداریم اما به تن کردن این پیراهن در لیگ نوزدهم و البته پوشیدن لباس های تولیدی مجید در لیگ هجدهم به احتمال فراوان، تبریزی ها را دچار غرامت مالی سنگینی خواهد کرد.



داستان لباس های تراکتوری ها از این قرار است که پس از آغاز بازی های لیگ هفدهم و آغاز مدیریت سردار آجرلو در این تیم، قراردادی برای تولید البسه با کمپانی چینی لی نینگ بسته شد که تا پایان فصل نیز با اسپانسری همین برند بازی های تراکتوری ها برگزار شد.
اما پس از آغاز لیگ هجدهم، خبری از ادامه همکاری با چینی ها نبود و بازیکنان تیم تراکتور با لباس های تولیدی مجید پا به میدان می گذاشتند و تا پایان فصل نیز از البسه همین تولیدی استفاده کردند و طبیعتا چون از مفاد قرارداد با لی نینگ خبری در دست نبود تصور می شد که همکاری آنها با تبریزی ها یک فصل بیشتر نبوده است.
از آغاز لیگ نوزدهم و اردوی پیش فصل تراکتوری ها نیز خبر رسید این تیم قرار است با آدیداس قرارداد همکاری امضا کند و در نهایت چه آنها قرارداد بسته باشند و چه به مانند تیم ملی لباس های این برند را خریده باشند، به جای مجید با لباس های آدیداس در میدان حضور می یافتند و یگر کسی سراغی از لی نینگ و قرارداد با آنها نگرفت.
حالا از تبریز خبر می رسد که گویا کمپانی چینی به فسخ یک طرفه قرارداد با تراکتور توسط طرف ایرانی معترض شده است و به دنبال کسب غرامت مالی از این باشگاه است. آن طور که در این باره شنیده شده گویا قراردادی که در زمان آجرلو با آنها بسته شده ۳ ساله بوده و قرار بر این بوده تا البسه تراکتوری ها طی این قرارداد سه ساله به رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد که پس از روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی به صورت یک طرفه فسخ شد. یعنی تراکتور باید در لیگ های هجدهم و نوزدهم نیز مثل فصل هفدهم لیگ برتر، با برند لی نینگ به میدان می رفت.



در این باره شنیدیم مبلغ مورد نظر کمپانی چینی که به عنوان ضرر و زیان از آن نام برده می شود یک میلیون و دویست هزار دلار است که در حال حاضر شکایت آنها در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال پیگیری است.

به غیر از تراکتوری ها، در لیگ هفدهم دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز از لباس های تولیدی کمپانی چینی لی نینگ استفاده کردند. برندی که سال ها به عنوان اسپانسر کمیته ملی المپیک ایران به فعالیت می پرداخت.

احتمالا مدیران جایگزین آجورلو از قرارداد سه ساله با لی نینگ بی خبر بوده اند اما اگر شرکت چینی مدارک مستندی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند، کار تیم تبریزی سخت می شود. طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا