احتمال تعدیل نیروی 10 هزار نفری ب‌ام‌و


احتمال تعدیل نیروی 10 هزار نفری ب‌ام‌و

درحالی‌که بسیاری از خودروسازان اقدام به بازگشایی دوباره دفاتر و کارخانه‌های خود در اقصی نقاط دنیا کرده‌اند، صنعت خودرو ماه‌های بسیار سختی را تجربه کرده است. لوکس سازان دردسرهای زیادی داشته‌اند و BMW جدیدترین خودروسازی است که به دنبال ایجاد برخی تغییرات است تا بتواند در دنیایی که شیوع کرونا کاملاً دگرگونش کرده دوام بیاورد. … The post احتمال تعدیل...

درحالی‌که بسیاری از خودروسازان اقدام به بازگشایی دوباره دفاتر و کارخانه‌های خود در اقصی نقاط دنیا کرده‌اند، صنعت خودرو ماه‌های بسیار سختی را تجربه کرده است. لوکس سازان دردسرهای زیادی داشته‌اند و BMW جدیدترین خودروسازی است که به دنبال ایجاد برخی تغییرات است تا بتواند در دنیایی که شیوع کرونا کاملاً دگرگونش کرده دوام بیاورد. هزینه‌های شرکت‌ها بالا رفته زیرا مراکز تولید و نمایندگی‌ها بسته بوده‌اند و فروش خودرو در بازارهای جهانی نیز به شدت افت کرده است.

احتمال تعدیل نیروی 10 هزار نفری ب‌ام‌و

بنا به گزارش رویترز، یکی از منابع نزدیک به ب‌ام‌و تائید کرده این خودروساز آلمانی به دنبال اخراج حداقل ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود است تا بتواند هزینه‌ها را کاهش دهد. ب‌ام‌و گفته به توافقی با انجمن کارکنان دست یافته که شامل اقدامات کارکنان برای آینده‌ای پایدار است. همانند هر شرکت دیگری، اخراج کارگران آخرین مرحله این اقدامات بوده و اگرچه شاید اقدام ایده آلی نباشد اما خب تصمیماتی گرفته می‌شود تا از وضعیت مطلوب کمپانی اطمینان حاصل شود.

احتمال تعدیل نیروی 10 هزار نفری ب‌ام‌و

دیگر خودروسازان سطح بالای اروپایی نیز تغییرات زیادی را اعلام کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به بنتلی و استون مارتین اشاره کرد. ما کاملاً مطمئن هستیم که ب‌ام‌و آخرین خودروسازی نیست که چنین اقداماتی را به کار می‌بندد.

احتمال تعدیل نیروی 10 هزار نفری ب‌ام‌و

در خبر مرتبط دیگر باید گفت هر دو شرکت مرسدس و BMW اعلام کرده‌اند فعالیت‌های مشترک خود در زمینه تکنولوژی‌های خودران را به حال تعلیق درآورده و هر یک مسیر خود را طی می‌کند. اگرچه شانس از سر گیری این پروژه وجود دارد اما هر دو شرکت آزادانه با شرکای دیگر همکاری خواهند کرد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است