استمرار خدمات اجتماعی ویژه محرومان در دهه کرامت/ برگزاری جشن‌ها در بقاع مناطق سفید


استمرار خدمات اجتماعی ویژه محرومان در دهه کرامت/ برگزاری جشن‌ها در بقاع مناطق سفید

حجت‌الاسلام خاموشی از استمرار خدمات اجتماعی ویژه نیازمندان در ایام دهه کرامت از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت علاوه بر توجه به جنبه تبلیغی، ترویجی و فرهنگی باید به شرایط فعلی جامعه نیز توجه شود.

حجت الاسلام «سیدمهدی خاموشی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های سازمان اوقاف و امورخیریه در دهه کرامت، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همانند دیگر دستگاه های عضو شورای هماهنگی دهه کرامت شرح وظایفی برای این ایام دارد و برنامه هایی را تدارک دیده است.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه بیان کرد: در برگزاری برنامه های دهه کرامت علاوه بر توجه به جنبه تبلیغی، ترویجی و فرهنگی باید به شرایط فعلی جامعه نیز توجه شود، سازمان اوقاف و امور خیریه در شب عید فطر و نیز در ماه مبارک رمضان در خور توان در بحث خدمات اجتماعی فعالیت های گسترده ای انجام داد.

وی ادامه داد: در شرایط بحران کرونا بالغ بر 350 هزار بسته غذایی با هماهنگی سایر دستگاه ها میان نیازمندان توزیع شد، ضمن اینکه مراکز افق سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این زمینه فعال بودند. خدمت رسانی به محرومان در ایام دهه کرامت نیز استمرار خواهد داشت، تا از این بحران اقتصادی ویژه که ناشی از تعطیلی کسب و کارها و بیکاری بوده خارج شویم.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه تاکید کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه در مناطق سفید و مناطقی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اجازه برگزاری مراسم داده شود، در ایام دهه کرامت فعال و مجری برنامه های جشن و شادباش هستند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا