برگزاری سه برنامه محوری دهه کرامت در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر


برگزاری سه برنامه محوری دهه کرامت در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی گفت: سه برنامه محوری دهه کرامت در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در دستور کار است که براساس برنامه ریزی اجرایی می شود تا در بزرگداشت شعائر دینی تلاش شود.

«سیدحمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: دهه کرامت، دهه تمرین جود، کرم و دینداری است و اهل بیت عصمت و طهارت هر کدام در این راستا سرآمد بودند و حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) هم در از افتخارات ما در ایران اسلامی هستند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: دهه کرامت امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی با تدابیر خاصی برگزار می شود و تلاش داریم تا با سوق دهی برنامه ها در فضای مجازی، دهه کرامتی با سلامت کامل برای اعضای کانون ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: در کنار همه تلاش های انجام شده در بخش مجازی که در حال انجام است؛ مراسم تجلیل از نوجوانان دختر، برگزاری مراسم ولادت امام رضا(ع) و برگزاری نشست های معرفتی و امام شناسی از برنامه های مهم و محوری ما در این ایام است که برگزار خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه جشن های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر برگزار می شود، اظهارکرد: پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در مساجد و فضای مجازی، برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت مجازی، راه اندازی کاروان شادی بچه های مسجد از برنامه های مهمی است که در ادامه برنامه ها اجرایی می شود.

وی با اعلام اینکه امام شناسی و معرفت افزایی و شناساندن کرامت های ویژه این دو بزرگوار حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) که ما افتخار حضورشان را در کشورمان داریم، خاطر نشان کرد: امام شناسی از برنامه های مهمی است که در این ایام عملی و اجرایی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر گفت: جشن های دهه کرامت هم با رعایت پروتکل بهداشتی و حفظ وحدت و انسجام در این کانون برگزار می شود تا فرهنگ دینی و اسلامی و بزرگداشت شعائر دینی در جامعه نهادینه شود.

هاشمی تصریح کرد: فرهنگ سازی برای داشتن زندگی اهل بیتی و بزرگداشت شعائر دینی در جامعه از وظایف مهمی است که در کنار همه دستگاه های فرهنگی، برعهده کانون های مساجد است و تلاش داریم تا در این دوران هم در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران اوج کرونا هم فعالیت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر تعطیل نبود، افزود: اعضای این کانون همچنان که در دوران کرونا با سم زدایی، تهیه ماسک و توزیع بسته های فرهنگی به کمک مردم شتافتند، اکنون در دهه کرامت هم برای تغذیه روحی و خوراک فکری و روحی تلاش خواهند کرد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه