عکس دیده نشده از مژگان زن رودباری / ناگفته هایی از شوهر 83 ساله مژگان


عکس دیده نشده از مژگان زن رودباری / ناگفته هایی از شوهر 83 ساله مژگان

مژگان زن رودباری که از سوی شوهر 83 ساله اش مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفته است اکنون در خانه پدری به سر می برد.

عکس دیده نشده از مژگان زن رودباری / ناگفته هایی از شوهر 83 ساله مژگان
برادر مژگان مهدوی زن رودباری که از سوی شوهر ۸۳ ساله مورد آزار قرار گرفته بود گفت: خواهرم چند‌سال قبل با این مرد هشتاد و سه ساله ازدواج کرد و با وجود اختلاف سنی زیاد صاحب یک پسر به نام اسماعیل شد. اسماعیل الان سه‌سال است. اسماعیل هم همراه مادرش به خانه پدری آمده است.
عکس دیده نشده از مژگان زن رودباری / ناگفته هایی از شوهر 83 ساله مژگان

سرنوشت تلخ زن رودباری پس از کتک‌های شوهر ۸۳ ساله
پیرمردی که چند روز پیش همسرجوانش را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، از سوی پلیس بازداشت شد. این شوهر هشتاد و سه‌ساله در اقدامی خشن زن جوان بیست و هشت ساله‌اش را با چوب به باد کتک گرفته بود. شدت جراحات وارد شده به این زن جوان به حدی بود که برای مداوا و درمان در بیمارستان بستری شد.

مژگان مهدوی ظهر روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شده و از سوی دیگر پلیس هم از دستگیری شوهر خشن با حکم قضائی و انتقال او به زندان خبر داده است. علت این درگیری اختلافات خانوادگی و مشاجره‌ای بوده که بین این زن و شوهر درگرفته است. اما خانواده این زن جوان می‌گویند پیش از این هم بار‌ها از سوی همسرش کتک خورده و حتی چند بار هم از سوی شوهرش در خانه زندانی شده است‎.

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: مژگان مهدوی زن جوان به دلیل خوب کارنکردن در مزرعه و باغ همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، که در این حادثه پیرمرد سالخورده با چوب دستی و لوله پلاستیکی ضربات شدیدی را به بدن و صورت همسرش وارد می‌کند.

آن طور که این مقام انتظامی می‌گوید با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقامات قضائی پیرمرد ضارب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد و درحال حاضر هم با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شده است‎.
مرد ۸۳ ساله زن جوانش را به قصد کشت کتک زد
روز جمعه در میانه قتل تکان دهنده فاطمه برحی در آبادان و ریحانه عامری در کرمان خبر این حادثه دلخراش هم رسانه‌ای شد. ظاهرا درگیری بین زن و شوهر تا جایی پیش رفته که زن جوان از ترس جانش از خانه فرار‌ می‌کند و به خانه همسایه پناه می‌برد و بعد هم به دلیل شدت جراحت به بیمارستان رودبار منتقل می‌شود. کادر درمانی هم بلافاصله او را مورد معاینه قرار می‌دهند و بعد هم بستری می‌شود.

برادر مژگان مهدوی در توضیح جزئیات بیشتر این حادثه می‌گوید: «خواهرم نمی‌تواند قدم از قدم بردارد. چندبار از سر و ستون فقراتش عکسبرداری شد. به ما گفتند که شکستگی استخوان ندارد، اما همه بدن او کبود است. دندان‌هایش هم به شدت آسیب دیده، چشم و صورتش به‌حدی ورم کرده که اصلا نمی‌تواند جایی را ببیند. با این حال بیمارستان او را مرخص کرد و الان هم پیش خودمان است‎.»

مژگان چند‌سال قبل با این مرد ازدواج کرد و با وجود اختلاف سنی زیاد صاحب یک پسر به نام اسماعیل شد. اسماعیل الان سه‌ساله است. آن طور که برادر مژگان می‌گوید اسماعیل هم همراه مادرش به خانه پدری آمده: «ما فقط طلاق خواهرم را می‌خواهیم. چون شوهرش دست بزن دارد، بار‌ها او را کتک زده بود، می‌ترسم نوبت بعدی جنازه خواهرم از آن خانه بیرون بیاید. ما وکیل گرفتیم و تا آخر پرونده هم پیگیر ماجرا هستیم. او باید تقاص رفتارش را با خواهرم پس بدهد.

پدر و بقیه خانواده هم همین تصمیم را دارند. البته هنوز هیچ‌کس از طرف او برای رضایت گرفتن به ما مراجعه نکرده. ولی ما به هیچ وجه رضایت نمی‌دهیم‎. ‎»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)