7 انتصاب در جمعیت هلال احمر


رئیس جمعیت هلال احمر در احکامی جداگانه رئیس سازمان امداد و نجات، معاون آموزش، پژوهش و فناوری، معاون مجلس و امور حقوقی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این جمعیت، رئیس...

رئیس جمعیت هلال احمر در احکامی جداگانه رئیس سازمان امداد و نجات، معاون آموزش، پژوهش و فناوری، معاون مجلس و امور حقوقی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این جمعیت، رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران را منصوب کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر کریم همتی، مهدی ولی‌پور را به عنوان رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و دکتر خسرو رحمانی را به عنوان معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر منصوب کرد.


همایون یوسفی نیز به عنوان معاون مجلس و امور حقوقی جمعیت هلال احمر، فرید مرادیان به عنوان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر و سید محمدتقی حسینی طباطبایی در سمت رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران منصوب شدند.


همتی همچنین دکتر مهراب شریفی سده را به عنوان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر، احمد سلطانی را به عنوان رئیس موسسه آموزش عالی-علمی کاربردی هلال ایران منصوب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403