فودن: از فوتبال خودم لذت می برم؛ هنوز هم در حال یادگیری هستم


فودن: از فوتبال خودم لذت می برم؛ هنوز هم در حال یادگیری هستم

هافبک جوان سیتیزن ها به تمجید از داوید سیلوا می پردازد.

طرفداری - فیل فودن، هافبک انگلیسی و جوان باشگاه منچسترسیتی معتقد است که این بهترین عملکرد او لباس سیتیزن ها بوده است اما هنوز هم باید پیشرفت کند.

به گزارش اسکای، فیل فودن در بازی منچسترسیتی و اورتون موفق شد تا 2 گل به ثمر برساند و بهترین بازیکن این مسابقه شود. او از عملکرد و نمایش خود در برابر برنلی رضایت زیادی دارد.

کسب نتیجه و نحوه بازی تیم مهم ترین نکته است

خیلی خوب است که همیشه در یک پست بازی کنید. من از فوتبال خودم لذت می برم. نکته اصلی، کسب نتیجه و نحوه بازی تیم است. ما تیم تند و تیزی هستیم. تمامی اعضای تیم خواهان سخت کوشی و تلاش کردن هستند. اهمیتی ندارد که سرمربی چه کسی را به بازی می فرستند، همه بازیکنان کار خود را انجام می دهند.

فودن راجع به گل اول خود که پس از پاس کوتاه برناردو سیلوا از نقطه کرنر به ثمر رسید، می گوید:

ما بر روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و من از قبل می دانستم که آن پاس (پاس برناردو سیلوا در صحنه گل اول) چگونه ارسال خواهد شد. من می خواهم اینطور فکر کنم که این بهترین بازی من در پیراهن منچسترسیتی بوده است. من هر روز و همچنان در حال یادگیری هستم اما از عملکردهایی مانند بازی امشب نیز خوشحال می شوم.

از فودن درباره حضور خود به جای داوید سیلوا در منچسترسیتی سوال شد و او پاسخ داد:

این که او هنوز هم بازی می کند، فوق العاده است. من نمی خواهم به چنین چیزی (جانشینی سیلوا) فکر کنم، فقط می خواهم از بازی او لذت ببرم. او در فوتبال یک اسطوره محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس