دختران را به رسمیت بشناسید


دختران را به رسمیت بشناسید

امام جمعه ماهشهر گفت: در روز دختر باید دختران تجلیل شوند و آن‌ها را به رسمیت بشناسند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: حضرت معصومه (س) در پیشگاه الهی مقام و جایگاه خاصی دارد و کرامات ایشان خارج از حد احصاء و شمارش است.

وی افزود: با توجه به جایگاه ایشان زمانی که مردم به زیارت حضرت معصومه (س) می‌روند حاجات خود را می‌گیرند.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به ویژگی‌های حضرت معصومه (س) بیان کرد: حضرت معصومه (س) ویژگی‌های زیادی دارند اما پیروی از ولایت و تعلق به امام زمان خویش، ویژگی بارز حضرت معصومه (س) است.

غبیشاوی خاطرنشان‌کرد: امام رضا (ع) حدود دو سال در مشهد حضور داشت و این بانوی بزرگ تا حدی دل‌شان برای این امام نه به عنوان برادر، بلکه به عنوان امام زمان خویش تنگ شد که همه مخاطرات را تحمل کرد و به سمت امام رضا (ع) حرکت کرد.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) تا زمان وفات مجرد بود و هیچ وقت ازدواج نکرد، گفت: روز دختر فرصت خوبی برای تقدیر از دختران است؛ دخترانی که باید مظهر عفاف باشند و از حضرت معصومه (س) الگوبرداری کنند.

امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه در روز دختر باید دختران تجلیل شوند و آن‌ها را به رسمیت بشناسند، تصریح کرد: باید به دختران محبت شود زیرا اگر دختران با کمبود محبت مواجه شوند ممکن است طعمه و جذب محبت دیگران شوند. بنابراین باید به دختران توجه ویژه‌ای شود و نیازهای آن‌ها را درک کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...