اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)


اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۳ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک برنامه‌ی پخش انواع فایل ویدئویی به‌همراه دانلود و پخش زیرنویس و یک بازی قهرمانی با امکانات زیادی نظیر رشد قهرمان، مسابقه و مبارزه‌ی تن‌به‌تن؛ همچنین دو بسته‌ی آیکون با طراحی جذاب معرفی شده است تا به‌وسیله‌ی آن گوشی هوشمند خود را شخصی‌سازی کنید. درنهایت یک اپلیکیشن کاربردی برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم که با کمک آن می‌توانید آیکون‌های خاص را طبق سلیقه‌ی خود طراحی کنید و مورد استفاده قرار دهید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای یک برنامه‌ی مسیریابی و GPS است که بدون اتصال به اینترنت خدمات خود را ارائه می‌کند و یک برنامه‌ی تخصصی ترکیب رنگ که مناسب عکاسی و نقاشی یا طراحی گرافیکی است. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Video Player - OPlayer

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

اپلیکیشن Video Player - OPlayer برنامه‌ی پخش انواع فایل‌های ویدئویی در اندروید که با تخفیف ۲/۹۹ دلاری، به‌رایگان دردرسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پخش ویدئو است و فرمت‌های متفاوتی از 4K گرفته تا MP4، MKV، AVI، FLV و حتی 3GP و RMVB را پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند ازطریق این اپلیکشن زیرنویس فیلم را دانلود و پخش کنند. سایر ویژگی‌های مهم این برنامه شامل حفاظت از ویدئوهای خصوصی، بیهنه‌سازی سخت‌افزاری گوشی یا تبلت، حالت تاریک، مدیریت و اشتراک‌گذاری فایل‌های ویدئویی و... می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن Diamond - Icon Pack

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

اپلیکیشن Diamond - Icon Pack یک برنامه‌ی شخصی‌سازی ظاهری گوشی که از قیمت ۱/۴۹ دلار رایگان شده است. برای استفاده از آیکون‌های این برنامه می‌توانید از لانچرهایی مثل Nova و Evie و... بهره‌مند شوید. اپلیکیشن Diamond بیشتر از پنج هزار آیکون دارد و بیش‌از ۳۶ عکس پس‌زمینه با کیفیت HD نیز در این اپلیکیشن تعبیه شده است. برای افزودن آیکون‌ها می‌توانید اپلیکیشن را بعد از نصب باز کنید، سپس وارد Apply Icon Pack Screen شوید تا فهرست لانچرهایی که پشتیبانی می‌شوند را مشاهده کنید. لانچری که روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده‌اید را پیدا و انتخاب کنید تا آیکون‌ها روی لانچر اجرا شوند. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

۳- بازی Infinity Heroes VIP: Idle RPG

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

بازی Infinity Heroes VIP: Idle RPG با اعمال تخفیف ۰/۹۹ دلاری، به‌رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی سبک Idle ویژگی‌های زیادی برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن جمع‌آوری آیتم‌ها بدون دسترسی آنلاین است. علاوه‌براین، بازی Infinity Heroes VIP به کاربر اجازه می‌دهد با شخصیت قهرمان بازی سفر کند و در این مسیر رشد کند و مهارت‌ها و توانایی قهرمان را گسترش دهد. کاربر می‌تواند در محیط بازی اشیاء مخفی‌شده پیدا کند، دیگران را به مبارزه دعوت کند یا در مسابقه‌ی قهرمانی شرکت کند. همچنین، این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که دو کاربر می‌توانند با همکاری یکدیگر قلمرویی را بسازند و مدیریت کنند. هم‌اکنون این بازی از لینک زیر قابل دریافت است.

۴- اپلیکیشن Watercolor - Icon Pack

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

اپلیکیشن Watercolor با تخفیف ۱/۴۹ دلاری برای مدت محدودی به‌رایگان قابل نصب است. این برنامه دارای بیش‌از ۲۰۰۰ آیکون با طراحی آبرنگ است که به‌همراه آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه‌ی نقاشی آبرنگ نیز ارائه می‌کند. برای استفاده از آیکون‌های این برنامه می‌توانید با لانچرهایی مثل Apex یا Nova و... اقدام کنید و توجه داشته باشید که ازطریق لانچرهایی مثل Google Now Launcher و Pixel Launcher نمی‌توانید آیکون‌ها را مورد استفاده قرار دهید. سایر ویژگی‌های برنامه شامل، درخواست اختصاصی آیکون، تصاویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت، امکانات طراحی تم و... می‌شود.

۵- اپلیکیشن Icon Pack Creator - Create Your Icon Pack Anywhere

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

اپلیکیشن Icon Pack Creator یک برنامه‌ی فوق‌العاده که با تخفیف ۲/۹۹ دلاری درحال حاضر به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. این برنامه ابزاری برای ساخت آیکون‌های دلخواه افراد است و به کاربران امکان می‌دهد خلاقیت خود را به‌کار گیرند و آیکون‌های مدنظر خود را طراحی کنند و مورد استفاده قرار دهند. برنامه‌ی Icon Pack Creator به افرادی که کدنویسی نمی‌دانند اجازه می‌دهد آیکون‌های شخصی خود را بسازند و از آن‌ها روی گوشی خود خروجی APK بگیرند. کار با اپلیکیشن بسیار آسان است و تمام موارد لازم در قسمت Help برنامه توضیح داده شده است. اگر تمایل دارید که آیکون‌های مخصوص به‌خود را بسازید همین حالا این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Anchor Pointer Compass GPS

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

اپلیکیشن Anchor Pointer Compass GPS یک برنامه‌ی مسیریابی بسیار کاربردی که با تخفیف ۷/۹۹ دلاری دردسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه امکان مسیریابی بدون اتصال به اینترنت را فراهم می‌کند و می‌تواند محل‌های مدنظر شما، مثل محل پارک خودرو را ذخیره کند تا بتوانید آن را به‌آسانی پیدا کنید. مسیریابی با این برنامه از دقت بسیار بالایی برخودار است، زیرا زاویه‌ی حرکت و فاصله تا مقصد را به‌خوبی اندازه‌گیری می‌کند. ناگفته نماند ذخیره‌ی محل پارک خودرو، به‌علت شیوه‌ی عملکرد GPS، فقط در پارکینگ‌های روباز امکان‌پذیر است. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن Color Wheel

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (3 تیر)

اپلیکیشن Color Wheel یک برنامه‌ی کاربردی برای عکاسی، نقاشی و حتی طراحی‌های گرافیکی است. به‌کمک این برنامه می‌توانید با الگوهای اصولی هرتعداد رنگی که دوست دارید را با یکدیگر ترکیب کنید. انتخاب رنگ به‌خصوص در طراحی‌های گرافیکی و عکاسی از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و با استفاده از این اپلیکیشن، قادر خواهید بود بر زیبایی بصری طراحی‌های خود اضافه کنید. برای مثال، می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Complementary در بخش Digital Color Wheel رنگ‌های مکمل را بشناسید و در طراحی‌های خود از آن‌ها بهره‌مند شوید. درحال حاضر این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است و به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه‌ها را حتما با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی