قلم زدن برای دختر باید معصومانه باشد!


قلم زدن برای دختر باید معصومانه باشد!

دختر در میان جامعه‌ ایران با مفاهیم معصوم و پاکی شناخته می‌شود؛ تا آنجا که اگر در کوی برزن سراغ مردم برویم و بگوییم بعد از واژه‌ دختر نخستین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ اغلب خواهند گفت: آب روان، برگ گل، چشمه زلال و...

قلم زدن برای دختر باید معصومانه باشد!
به گزارش فانوس، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر درباره چالش‌ها و مشکلات منطقه 2 پایتخت، اظهار داشت: در حال حاضر 55 مجتمع تجاری در این منطقه وجود دارد و مجوز برای ساخت 50 مجتمع دیگر نیز صادر شده است.

وی گفت: در مورد تأثیر مال‌ها و مجتمع‌های تجاری بر کیفیت زندگی شهروندان بررسی و مطالعاتی توسط مدیریت شهری انجام نگرفته و این مسأله حائز اهمیت است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سال 98 بازدیدی از این منطقه داشتم و به دلیل وجود 35 گود رها شده در این منطقه از تهران می‌‌توان آن را منطقه گودهای رها شده و مال‌های پایتخت نامید.

مسجدجامعی اعلام کرد: اسکان غیررسمی در برخی از محلات این منطقه وجود دارد که البته مدیریت شهری اکثر مواقع رویکرد حذفی به این محلات و اسکان‌ها داشته است ولی به نظرم باید یکبار قطعی در مورد این محلات تصمیم‌ گرفت.

وی در مورد راسته فرهنگی موجود در کنار پارک مروارید در منطقه 2، گفت: در صورت توجه و توسعه به این راسته به عنوان راسته فرهنگ و هنر می‌توان وضعیت کیفیت زندگی افراد در محلات منطقه 2 را افزایش داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو