فاو بسترن B70 با ظاهری شبیه به خودروهای کادیلاک معرفی شد


فاو بسترن B70 با ظاهری شبیه به خودروهای کادیلاک معرفی شد

گروه خودروسازی فاو چین از سدان جدید بسترن B70 مجهز به پیشرانه 1/5 لیتری توربوشارژ رونمایی کرد که شباهت‌های طراحی زیادی با محصولات کنونی کادیلاک دارد.

ممکن است تاکنون نام فاو B70 را نشنیده باشید، اما با دیدن این خودرو بدون شک برخی شباهت‌های طراحی را با خودروهای کادیلاک تشخیص خواهید داد. سدان B70 جایگزین مدل کنونی محصولات فاو خواهد شد و توسط خودروسازنده Besturn Automobile به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی FAW در چین ساخته می‌شود.

فاو بسترن B70 با ظاهری شبیه به خودروهای کادیلاک معرفی شد

سدان بسترن B70 کاملا جذاب است و وقتی از جلو به آن نگاه کنیم، چراغ‌های جلو Y شکل بلافاصله ما را یاد مدل‌های مختلف کنونی کادیلاک می‌اندازد. درکنار چراغ‌های جلو، بسترن B70 از جلوپنجره عریض و گسترده‌ای بهره می‌برد.

فاو بسترن B70 روی رینگ‌های ۱۹ اینچی نقره‌ای چندپره سوار می‌شود و دارای دستگیره‌های در هم‌سطح با بدنه است. چراغ‌های عقب L شکل نیز توسط نوار روشنایی برجسته به هم متصل می‌شوند. از جمله سایر موارد درخورتوجه می‌توان به لوگوی بزرگ بسترن روی صندوق عقب و سانروف بزرگ اشاره کرد.

به گزارش Autohome، خودرو بسترن B70 جدید دارای ۴،۸۱۰ میلی‌متر طول، ۱،۸۴۰ میلی‌متر عرض، ۱،۴۵۵ میلی‌متر ارتفاع و فاصله محوری ۲،۸۰۰ میلی متر است. گفته می‌شود که این سدان از پیشرانه ۱/۵ لیتری توربوشارژ با ۱۶۹ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد.

الهام گرفتن خودروسازان چینی از طراحی خودروهای غربی چیز جدید یا پنهانی نیست و سابقه طولانی دارد. کاملا واضح است که فاو طراحی خودرو جدید بسترن B70 را از مدل‌های فعلی کادیلاک گرفته است. بااین‌حال شباهت‌های طراحی آن به اندازه برخی خودروهای دیگر خارج از این کشور مانند G-Class نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن