55 درصد فرزندان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان دختران هستند


55 درصد فرزندان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان دختران هستند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: 55 درصد فرزندان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان دختران هستند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز تکریم دختران ، با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای گسترش چتر حمایتی بر سر فرزندان خانوارهای نیازمند، یادآور شد: این طرح بستری برای ارتقای شأن و عزت نفس دختران خانوارهای تحت پوشش این نهاد است و در حال حاضر ۵۵ درصد فرزندان خدمات گیرنده در استان اصفهان را دختران با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۲۲ نفر تشکیل می دهند.

وی با اشاره به حضور ۱۲۵۲۲ فرزند دختر در طرح اکرام ایتام و محسنین، افزود: این طرح بستری برای ارتقای شأن و عزت نفس دختران نیازمند است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان یادآور شد: فرزندان دختر خانوارهای تحت حمایت به علت شرایط خاص خود در معرض ناملایمات بیشتری قرار دارند و کمک به بهبود شرایط آنها و ایجاد بستری برای در امان ماندن از آسیب های فقر از وظایف اجتماعی آحاد افراد جامعه است.

طاهری با اعلام اینکه کل فرزندان یتیم و نیازمندی که مشمول این طرح می شوند ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر است، گفت: متاسفانه بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از این فرزندان هنوز فاقد حامی هستند و امیدواریم با استمرار روند رو به رشد جذب حامیان و توجه مردم خیر استان، این فرزندان نیز دارای حامی شوند.

وی با تشریح ساز و کار مالی حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند در این طرح تاکید کرد: مبالغ واریز شده توسط حامیان به صورت مستقیم و بی واسطه به حساب این فرزندان واریز می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تداوم خدمت رسانی به نیازمندان به ویژه فرزندان دختر تحت حمایت را مستلزم محوریت یافتن طرح های باثباتی مانند طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد و یادآور شد: کلیه زیرساخت ها برای مشارکت در این طرح توسط این نهاد فراهم شده و همشهریان گرانقدر می توانند با مراجعه با پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و یا دفاتر این نهاد در سراسر استان بر اساس نیت و منطقه مورد نظر خود، حمایت این فرزندان را بر عهده بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق