پلیس ساوه 83 نفر را در قالب طرح امنیت اجتماعی دستگیر کرد


پلیس ساوه 83 نفر را در قالب طرح امنیت اجتماعی دستگیر کرد

ساوه - ایرنا- فرمانده انتظامی ساوه گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 83 نفر شامل سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در مناطق آلوده این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز سه شنبه افزود: هفته گذشته با اتکا به توان تجهیزاتی پلیس و در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان طرح عملیاتی با محوریت برخورد با ناهنجاری ها در بوستان و تفرجگاه ها اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و یا دارای پیگرد قضائی، توقیف و تعداد ۸۳ نفر خرده فروش مواد مخدر، معتاد و سارق دستگیر و مقادیری مواد مخدر نیز از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در شناسایی مجرمان و کشف جرائم و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، افزود: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی باعث رضایت مندی شهروندان و استقبال آنها از تداوم این فعالیت ها شد.

سرهنگ عیسی آبادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، تردد وسایل نقلیه و یا افراد مشکوک و همچنین تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را با قید فوریت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد