بازگشت 160 واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل چابهار ‌به مدار تولید


بازگشت 160 واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل چابهار ‌به مدار تولید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: 160 واحد تعطیل و نیمه تعطیل منطقه آزاد چابهار امسال به مدار تولید باز می‌گردند.

بازگشت 160 واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل چابهار ‌به مدار تولید
به گزارش پول نیوز، عبدالرحیم کردی اظهار داشت: در حال حاضر در مجموع 270 واحد تولیدی در منطقه آزاد چابهار است که از این تعداد 110 واحد درحال تولید است و 160 واحد یا نیمه تعطیل است و یا کلاً تعطیل شده است.

کردی افزود: در سال جهش تولید برنامه‌ریزی مدونی برای بازگشت این واحدها به تولید داریم، برای رفع مشکل نقدینگی و منابع واحدهای نیمه‌تعطیل و تعطیل هم شورای هماهنگی بانک‌های منطقه آزاد چابهار تشکیل شده است؛ بانک‌های منطقه باتوجه به آنکه اینجا منافع دارند باید بخشی از گردش مالی خود را به واحدهای تولیدی اختصاص دهند و این موضوع در دستور کار جدی‌ ماست.

وی تصریح کرد: علاوه‌بر احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، امسال 73 پروژه تولیدی که پیشرفت بالای 70 درصد دارند نیز به‌ بهره‌برداری می‌رسند و برنامه‌ریزی مفصلی برای رصد میزان پیشرفت فیزیکی این واحدها و رفع موانع آن‌ها هم در نظر گرفته شده تا در زمان مقرر وارد فاز تولید شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: در مجموع اولویت اصلی ما امسال برگرداندن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است و این 73 پروژه هم چون پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت بهره‌برداری هستند بنابراین امیداوریم در پایان سال با احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و بهره‌برداری از این 73 پروژه در حال ساخت با پیشرفت بالا درصدی خوبی از اشتغال‌زایی و جهش تولید را فراهم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !