متجاوزان را در حملات آینده غافلگیر خواهیم کرد


وزیر گردشگری در دولت نجات ملی یمن در صنعا، تاکید کرد متجاوزان علیه یمن در برابر حملات آینده، غافلگیر خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، احمد العلیی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: اوضاع یمن کاملا متفاوت با گذشته است و پیشرفت چشمگیری در قدرت نظامی یمن به دست آمده است. عربستان به دنبال منجی برای خود است و به آن می‌گوییم که تنها راه نجات، متوقف کردن تجاوز علیه یمن است.
وزیر گردشگری یمن افزود: نمی‌توانیم در برابر جنایت‌هایی که علیه یمنی‌ها رخ می‌دهد، سکوت کنیم و متجاوزان را غافلگیر خواهیم کرد. ائتلاف سعودی جنگ در یمن را طولانی می‌کند تا زمینه تجزیه این کشور و سلطه بر آن را ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: بعضی نظام‌های کشور‌های خلیج فارس، مانع آزادسازی قدس هستند. سعودی‌ها باید در محاسبات خود بازنگری و ماهیت اهداف آمریکا را درک کنند. موشک‌های یمن مناطق راهبردی و نظامی در عربستان را هدف قرار داد.
البخیتی: ساکنان جنوب هرگز اجازه جدایی طلبی را نخواهند داد
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در توئیتی انگیزه‌های شورای انتقالی در جنوب یمن را راضی کردن آمریکایی‌ها برای حمایت از جدایی طلبی دانست و تاکید کرد جدایی طلبی، نوعی سقوط اخلاقی است که هرگز ساکنان جنوب یمن، آن را نخواهند پذیرفت.
محمد البخیتی با اشاره به اینکه ملت سوریه، عراق و یمن در یک سنگر قرار دارند؛ هوشیاری و همبستگی ساکنان جنوب یمن را در سطحی بسیار بالا ارزیابی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)