بررسی آخرین تقابل‌های استقلال و فولاد در اهواز؛ صحنه هنرنمایی خارجی‌ها


استقلال و فولاد ادامه رقابت‌های لیگ برتر بعد از شیوع کرونا را استارت می‌زنند. بازی‌ای که در گرمای شهر اهواز و البته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. استقلالی‌ها که برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی و حفظ سهمیه لیگ...

استقلال و فولاد ادامه رقابت‌های لیگ برتر بعد از شیوع کرونا را استارت می‌زنند. بازی‌ای که در گرمای شهر اهواز و البته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. استقلالی‌ها که برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی و حفظ سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارند، در سال‌های اخیر نتایج خوبی در اهواز کسب کردند و دو سال متوالی است با برد‌های پرگل این شهر را ترک می‌کنند.

مثلث آفریقایی
استقلال فصل گذشته در آخرین تقابل دو تیم با درخشش ۳ بازیکن آفریقایی خود فولاد را شکست داد. منشا، پاتوسی و ایسما ۳ بازیکن از قاره آفریقا بودند که برای استقلال بازی می‌کردند و در دیدار با فولاد هر کدام یک گل زدند. سوپرگل منشا جذاب‌ترین صحنه این بازی بود که اولین و تنها گل او برای استقلال به حساب می‌آمد.

رونمایی از تیام و گریه‌های حسینی
تیام برای اولین بار در بازی با فولاد به عنوان یکی از ۱۱ نفر ترکیب اولیه به میدان رفت که در همین بازی درخشید و دو گل زد تا آبی‌های تهرانی با پیروزی این بازی را ترک کنند. یکی دیگر از اتفاقات جذاب این بازی دریافت کارت زرد سیدحسین حسینی به دلیل اتلاف وقت بود که با همین کارت شهرآورد تهران را از دست داد و در زمین بازی گریه کرد.

انصاری‌ها نتیجه را رقم زدند
لیگ شانزدهم استقلال و فولاد به تساوی یک- یک رسیدند. تقابلی که حرف اول را در زمین انصاری‌ها زدند و جابر برای استقلال و ساسان هم برای فولاد موفق به گلزنی شدند.

ردپای یک خارجی دیگر در برد استقلال
تأخیر در پرداخت مالی پروپییچ، مهاجم کروات استقلال باعث شد نام او بعد از گذشت حدود ۴ سال در ذهن هواداران باشد. جالب است بدانید او هم مثل اکثر مهاجمان خارجی استقلال در اهواز به فولاد گل زده تا با گل‌های او و انصاری آبی‌پوشان فولاد را شکست دهند.

آخرین باخت استقلال
آخرین باخت استقلال به فولاد در اهواز به لیگ چهاردهم بازمی‌گردد که امیر قلعه‌نویی هدایت آبی‌پوشان تهرانی را برعهده داشت. گل استقلال را در این بازی رضا عنایتی زد، ولی اسماعیل شریفات و ماتیاس چاگو با گلزنی در این بازی باعث پیروزی فولاد شدند.

نگاهی به ۵ تقابل آخر دو تیم انداختیم که خارجی‌های هر دو تیم نقش مؤثری در نتیجه پایانی داشتند و در بازی پیش رو هم می‌توان به درخشش دیاباته در استقلال امیدوار بود. تقابل استقلال و فولاد باید برنده داشته باشد و تساوی به ضرر هر دو تیم است و باید دید مجیدی و نکونام در اولین تقابل‌شان به عنوان سرمربی چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند.

نتایج ۵ دیدار اخیر دو تیم در اهواز
لیگ هجدهم
فولاد خوزستان یک - استقلال ۳
لیگ هفدهم
فولاد خوزستان یک - استقلال ۴
لیگ شانزدهم
فولاد خوزستان یک - استقلال یک
لیگ پانزدهم
فولاد خوزستان صفر - استقلال ۲
لیگ چهاردهم
فولاد خوزستان ۲ - استقلال یک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید