بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)


بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 5 مورد دیگر از بهترین آثار موجود در کارنامه حرفه ای نیکول کیدمن ، هنرپیشه مشهور استرالیایی می پردازیم. نیکول کیدمن یکی از چهره های سرشناس سینمای هالیوود است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1983 آغاز کرده و طی این مدت توانسته تا در […] نوشته بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم) اولین بار در...

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 5 مورد دیگر از بهترین آثار موجود در کارنامه حرفه ای نیکول کیدمن ، هنرپیشه مشهور استرالیایی می پردازیم.

نیکول کیدمن یکی از چهره های سرشناس سینمای هالیوود است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1983 آغاز کرده و طی این مدت توانسته تا در بیش از 60 فیلم مختلف به ایفای نقش بپردازد. وی تا کنون 216 بار نامزد دریافت جایزه شده و 99 تندیس کوچک و بزرگ را با خود به خانه برده است. در این میان یک جایزه اسکار، چهار گلدن گلوب و یک بفتا نیز به چشم می خورند. چندی پیش مطلبی را منتشر کرده و در آن 5 مورد از بهترین فیلم های کیدمن را با یکدیگر مرور کردیم (بهترین فیلم های نیکول کیدمن که نباید از دست بدهید). در بخش دوم معرفی همراه ما باشید.

Rabbit Hole

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)تاریخ اکران: 2010امتیاز IMDB: 7.0

بکا (نیکول کیدمن) و هاوی (آرون اکهارت) یک زوج خوشبخت هستند که در کنار پسرشان دنی، روزگار خوبی را سپری می کنند. تا اینکه مرگ دنی همه چیز را به هم می ریزد. زوج دوست داشتنی داستان ضربه سختی می خورند و هر یک به دنبال راهی برای تسکین خود هستند. هاوی به یک گروه خود-درمانی ملحق شده اما بکا آرامش را در کنار مردی که پسرش را کشته جستجو می کند؛ آن هم بدون آنکه روحش از این قضیه خبر داشته باشد.

The Railway Man

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)تاریخ اکران: 2013امتیاز IMDB: 7.1

داستان فیلم گوشه ای از زندگی واقعی اریک لومکس، افسر ارتش سابق بریتانیا را به تصویر می کشد. اریک (کالین فرث) در جریان جنگ جهانی دوم به اسارت گرفته شده و توسط یک افسر ژاپنی شدیدا شکنجه می شود. سال ها پس از اتمام جنگ، اریک در می یابد که این افسر هنوز زنده است و تصمیم می گیرد تا به همراه همسرش یعنی پاتریشیا (نیکول کیدمن) با او روبرو شود. اگر شما نیز جزو طرفداران فیلم های اقتباسی هستید، تماشای مرد راه آهن را از دست ندهید.

Lion

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)تاریخ اکران: 2016امتیاز IMDB: 8.0

سارو (دو پتل) یک پسربچه هندی است که در پنج سالپی از خانواده خود جدا می افتد. وی بعدها سر از یتیم خانه درآورده و سپس تحت سرپرستی یک خانواده استرالیایی در می آید. سارو بیست سال بعد تصمیم می گیرد تا به هند برگشته و پدر و مادر واقعی خود را پیدا کند. نیکول کیدمن در این فیلم در نقش مادرخوانده سارو به روی صحنه رفت و توانست تا با بازی فوق احساس خود، نامزد دریافت جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد اما هر سه را به وایولا دیویس واگذار کرد.

The Killing of a Sacred Deer

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)تاریخ اکران: 2017امتیاز IMDB: 7.0

استیون مورفی (کالین فارل) یک جراح قلب ماهر بوده که طی یک عمل دشوار و حساس بیمارش را از دست می دهد. وی که اکنون دچار عذاب وجدان شدیدی شده، پیوند نزدیکی را با پسر بیمارش یعنی مارتین (بری کیوگن) برقرار می کند. این دو رابطه صمیمی با یکدیگر دارند و مدام با یکدیگر در حال رفت و آمد هستند. تا اینکه یک روز پسر استیون یعنی باب، دچار فلجی موقت می شود. آزمایش ها و نتایج پزشکی بی فایده هستند و استیون و همسرش (نیکول کیدمن) ناامید و درمانده روز را شب می کنند. بعدها مشخص می شود که پای مارتین و یک انتقام سخت در میان بوده است.

Bombshell

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

بهترین فیلم های نیکول کیدمن که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)تاریخ اکران: 2019امتیاز IMDB: 6.8

بامب شل ماجرای رسوایی مدیر عامل شبکه فاکس نیوز یعنی راجر ایلز را به تصویر می کشد. نیکول کیدمن این بار در نقش گرچن کارلسون، یکی از مجریان شبکه ظاهر شده که قبل از به پایان رسیدن مهلت قرارداد خود، از راجر به خاطر پیشنهادات بی شرمانه اش شکایت می کند. پس از این واقعه، سیلی از شکوه و گلایه ها علیه ایلز آغاز شده و زنان بسیاری ادعای گرچن را تایید می کنند. بعد از مدتی پای یکی از مجریان موفق و باسابقه شبکه یعنی مگین کلی (شارلیز ترون) نیز به قضیه باز شده و اوضاع برای راجر بد و بدتر می شود.

از دیگر آثار ارزشمند و دیدنی در کارنامه هنری نیکول کیدمن می توان به Australia، Eyes Wide Shut، Destroyer، Queen of the Desert، Boy Erased، Grace of Monaco،The Golden Compass و Stoker اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403