حجم به روزرسانی روز اول بازی Ghost of Tsushima مشخص شد


حجم به روزرسانی روز اول بازی Ghost of Tsushima مشخص شد

بازی Ghost of Tsushima اکنون موردانتظارترین و شاید اخرین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 باشد و در کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشد. دیروز خبر گلد شدن بازی Ghost of Tsushima منتشر شد و مرحله اصلی توسعه آن به اتمام رسیده است. اکنون استودیو بر روی رفع باگ‌های نهایی آن کار می‌کند که با به روزرسانی روز اول برطرف می‌شود....

بازی Ghost of Tsushima اکنون موردانتظارترین و شاید اخرین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 باشد و در کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشد.

دیروز خبر گلد شدن بازی Ghost of Tsushima منتشر شد و مرحله اصلی توسعه آن به اتمام رسیده است. اکنون استودیو بر روی رفع باگ‌های نهایی آن کار می‌کند که با به روزرسانی روز اول برطرف می‌شود. آپدیت اول بازی 7.7 گیگابایت حجم خواهد داشت. اطلاعات بیشتری در این زمینه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

Ghost of Tsushima در سال 1274 در جزیره سوشیما جریان دارد. این جزیره در آن بازه تحت حمله مغول‌ها قرار داشته و شما کنترل یک سامورایی، جین ساکای، را در اختیار دارید. بعد از نابودی قبیله جین، او راه یک روح را در پیش می‌گیرد تا جزیره را از چنگال مغول‌ها ازاد کند. تمرکز زیادی از داستان بر روی شخصیت جین و دوگانگی وجودی اون با کد سامورایی‌ها هست. جهان Ghost of Tsushima بسیار بزرگ است و استودیو توسعه دهنده قول 40 تا 50 ساعت گیم‌پلی را به طرفداران داده است.

Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به طور جهانی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. البته در ابتدا تاریخ آن ۲۶ ام ژوئن بود که به علت انتشار تاریخ جدیدی برای بازی The Last Of Us2 این تاریخ به تعویق افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت